SEMPL 2024: Zvezdniški program in nepozabna zabava!
Le še nekaj dni nas loči od SEMPL-a, konference, ki postavlja smernice medijskih trendov v regiji in ki tudi letos prinaša spektakularen nabor predavanj, ki bodo udeležencem razširila obzorja o prihodnosti medijev, marketinga in komunikacij.
SEMPL
Na odru se bodo zvrstili vrhunski govorci, ki bodo s svojimi izkušnjami in vizijami navdušili več kot tisoč udeležencev iz Slovenije in širše regije.
Kako je nastajala osebna znamka Novaka Djokovića?
Enega od vrhuncev letošnjega SEMPL-a, ki jo bo vodila priljubljena hrvaška voditeljica in glasbenica Ida Prester, zagotovo prinašajo člani ekipe za odnose z javnostmi enega od najuspešnejših tenisačev vseh časov, Novaka Djokovića. Nebojša Mandrapa, izjemen strokovnjak za osebno znamčenje, bo predstavil strateško pot razvoja osebne znamke tega vrhunskega tenisača. Obiskovalci boste imeli priložnost spoznati ključne elemente kriznega upravljanja in napore, potrebne za ohranjanje in krepitev Djokovićeve javne podobe v najzahtevnejših trenutkih njegove kariere. O dobrodelni naravnanosti tenisača pa boste več izvedeli v pogovoru z Majo Kremić, nacionalno direktorico Fundacije Novaka Djokovića, ki ga bo vodila Ana Radišić, hrvaška voditeljica, kreativna producentka in podkasterka.
Vse, kar ste hoteli vedeti o Emily v Parizu
Netflixova serija Emily v Parizu je po štirih sezonah predvajanja že postala kultna. Zato bo na SEMPL-u še toliko bolj zanimivo prisluhniti Angelino Komarovi, pridruženi producentki 3. in 4. sezone Netflixove serije Emily v Parizu, ki bo v pogovoru z igralcem Domnom Valičem spregovorila o tem, kako so ustvarili ta globalni kulturni fenomen, in o svojih izkušnjah pri sodelovanju z blagovnimi znamkami pri nastajanju serije.
Vpliv umetne inteligence na delovanje agencij
Ne zamudite še enega od ključnih govorcev, Sashe Savića, priznanega direktorja in svetovalca v oglaševalski industriji, ki deluje v ZDA. Savić bo govoril o preobrazbi medijskih in oglaševalskih agencij v dobi umetne inteligence, pri čemer bo poseben poudarek namenil spremembam v načinu načrtovanja medijskih kampanj ter pomenu prilagajanja strategij hitro spreminjajočemu se medijskemu okolju.
Na SEMPL prihajata tudi Richard Colwell, izvršni direktor irskega raziskovalnega podjetja RED C Research, ki bo predstavil prihodnost raziskav trga in njihov vpliv na prilagajanje poslovnih strategij, in Melissa Duhalde, strokovnjakinja za lepotni marketing, ki je sodelovala s podjetji, kot sta L'Oréal in Shiseido, govorila pa bo o pomenu raznolikosti in vključevanja v sodobnih oglaševalskih kampanjah.
Seveda pa to še zdaleč ni vse. Na spletni strani preverite vse govorce, ki vas bodo navduševali na letošnjem SEMPL-u.
Nepozabna zabava z Mašo Golob in DJ DE XENIO
SEMPL pa ni le konferenca – je tudi priložnost za nepozabno druženje in sprostitev. Letos bo za uvod v Planet Party, katere pokrovitelj je Planet TV, poskrbela Maša Golob, ki bo s svojo virtuozno violinsko točko popestrila vzdušje in ustvarila uvodno vzdušje za vrhunec večera – DJ DE XENIA, ki bo s svojo glasbo poskrbela, da bo energija na plesišču dosegla vrhunec. Udeleženci boste lahko uživali v izjemni zabavi, ki bo zagotovo ena od najboljših doslej.
Pravočasno poskrbite za namestitev …
Da bo SEMPL v dveh dneh popolnoma zavzel Portorož, priča tudi dejstvo, da so hotelske zmogljivosti v hotelih Bernardinu že zasedene. Po ugodnejših cenah si lahko nočitev uredite še v prestižnem hotelu Kempinski Palace Portorož in čarobnem hotelu Vile Park Premium. Priporočamo, da si čim prej rezervirate sobo preko SEMPL-ove spletne strani, saj se kapacitete hitro polnijo.
in ne ostanite lačni …
Ker se bo v Grand hotelu Bernardin toliko dogajalo, ga zagotovo ne boste hoteli zapustiti. Zato vam priporočamo, da se pri kotizaciji odločite tudi za nakup kosila po ceni 15 evrov (+DDV). Kuharski mojstri bodo poskrbeli, da bodo zadovoljene vse vaše gurmanske želje. Mimogrede - če ste že kupili kotizacijo in bi radi dodali kosilo, nas kontaktirajte na info@sempl.si.
Vroče vzdušje ne glede na vreme
Trenutna vremenska napoved za čas konference sicer ni najbolj obetavna – vremenoslovci napovedujejo nekoliko deževno in oblačno vreme. Vendar naj vas to ne odvrne, saj bo vzdušje na SEMPL-u vroče ne glede na vremenske razmere. Konec koncev je znano, da dobra energija in prava družba poskrbita, da tudi dež postane nepomemben.
Izkušnja, ki je ne smete zamuditi!
Letošnji SEMPL obljublja zares neponovljivo izkušnjo, ki je ne boste želeli zamuditi. Čeprav se bo takšen program težko ponovil, ne skrbite – že prihodnje leto bomo na SEMPL-u pripravili nove vsebine in še več zvezdniških gostov, ki bodo navduševali udeležence. Do takrat pa izkoristite letošnjo priložnost in se pridružite najboljšim v svetu medijev ter marketinga na tem spektakularnem dogodku!