SEMPL: »Tako dobrega in celostnega programa medijskih trendov še ni bilo«
S tem besedami Marjan Novak, programski direktor letošnjega SEMPL-a, od katerega nas loči le še teden dni, udeležencem obljublja edinstveno izkušnjo.
Po njegovih besedah bodo skrbno izbrani predavatelji in praktiki predstavili spremembe medijsko-komunikacijskega prostora v zadnjih letih in s predstavitvijo novih komunikacijskih kanalov opozorili na tektonske spremembe, ki jih lahko pričakujemo že v naslednjem letu.
Prostor na obeh odrih SEMPL-a – prvi je posvečen trendom prihodnosti (»future stage«), drugi (»deep dive«) pa poglobljenim predstavitvam in delavnicam – bo namenjen predstavitvi razlik med dojemanjem znamk »notri in zunaj«, o čemer bosta med drugim govorila strokovnjaka za nevroznanost in vedenje potrošnikov Richard Schotton in Dalibor Šumiga, uporabi umetne inteligence v marketingu, čemur se bodo med drugim posvetili Andrej Bergant (FrodX), Aleksandra Brank in Uroš Svenšek (Agencija 101), pogledu na demgrafske spremembe skozi oči Janje Božič Marolt (Mediana) in profesorja Jožeta Sambta kot tudi napovedim komuniciranja v letu 2024, o čemer bodo razpravljali številni gostje na okroglih mizah.
»Posebej bi opozoril na predavanje Maxa Mckeowna, ki bo navdušil nove generacije obiskovalcev SEMPL-a. Po dolgem času pa v Sloveniji spet gostimo Dejana Turka, enega najboljših menedžerjev iz Slovenije,« izpostavlja programski direktor SEMPL-a. Kot dodaja, bo veliko pozornosti namenjene tudi družbenim omrežjem, ogljičnemu odtisu oglaševanja in novim kreativnim pristopom.
Novost letošnjega SEMPL-a, ki bo v svoji že 22. različici potekal 19. in 20. oktobra v Portorožu, pa so pogovori s predavatelji, saj se bodo številni nastopajoči po svojem predavanju na glavnem odru preselili na oder »deep dive«, kjer se bo z njimi mogoče dodatno poglobljeno pogovoriti o temah, ki bodo zanimale udeležence.