zz
Aktualno

Senka Umek: Preboj v svet mode in inovativnih zdravih zabav

Senka Umek, podjetnica in organizatorka dogodkov, ter žena znanega DJ-ja Umeka, je v ekskluzivnem pogovoru za revijo SaMMozavestno prvič javnosti razkrila, da razvija svojo modno blagovno znamko Amalu.

Umekova na Hvaru že več kot desetletje ustvarja uspešne projekte na področju marketinga in event managementa, znana je predvsem po delu, ki ga je naredila za svetovno poznan bar Hula Hula. Njeno delo je zaznamovano z dinamičnostjo in premišljenim pristopom, kar daje poseben pečat njenim poslovnim idejam.

V pogovoru za revijo SaMMozavestno je prvič javno razkrila, da razvija svojo modno blagovno znamko Amalu; poleg tega pa začenja s serijo dnevnih zabav z elektronsko glasbo, ki bodo osredotočene na zdrav življenjski slog, šport in dobro počutje.

»Po naravi sem zelo aktivna,« nam je zaupala, »zato sem letos začela s tremi dodatnimi projekti; dva v sodelovanju z Urošem, eden pa samostojen.« Prvi izmed njih je odprtje brivnice v sodelovanju z možem in s poslovnim partnerjem, drugi pa ostaja za zdaj skrivnost, saj gre za področje elektronske glasbe, ki ga bosta s soprogom javnosti razkrila kasneje.

Njen tretji projekt pa je organizacije zabav z elektronsko glasbo, ki bodo športno obarvane, brezalkoholne in z zdravo ponudbo koktejlov. V tem sklopu bo sogovornica razvila tudi modno blagovno znamko Amalu, v kateri bo ponujala tudi športna oblačila. »Zamisel je ustvariti linijo, ki bo primerna tako za šport kot za sproščene zabave. Gre za kose, ki so vsestranski – lahko jih oblečemo na športni trening ali jih kombiniramo z večernimi dodatki in dobimo prav poseben ‘party look’,« je pojasnila.

Poudarja tudi, da gre za oblačila, ki so primerna tudi za DJ-ke in ljubiteljem elektronske glasbe, kar prinaša svežo energijo na področje mode in glasbe in velik potencial na tem področju.

Svoje prve načrte za Amalu je Senka Umek delila prav za revijo SaMMozavestno, ki bo izšla sredi novembra 2024.

 

Intervju

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Naši avtorji