m
Aktualno

Sir John Hegarty o poslovni plati kreativnosti

Britanska oglaševalska legenda sir John Hegarty je v intervjuju za MM bralce povabil na spletni tečaj The Business of Creativity, ki se začne 16. oktobra 2023.

Johnu Hegartyju je zaradi pomembnega vpliva na oglaševalsko industrijo kraljica Elizabeta II podelila viteški naziv »sir«. Oglaševalski javnosti je sicer najbolj znan kot soustanovitelj agencij Saatchi&Saatchi, TBWA London in Bartle Bogle Hegarty (BBH). Med njegovimi naročniki so bile velike globalne blagovne znamke, kot so s Levi's, Audi, Guinness in Nike. Svoje ustvarjalne veščine in njihovo implementacijo v posel se je odločil deliti s širšo množico ljudi in tako se je odločil organizirati osemtedenski tečaj The Business of Creativity, na katerega vabi tudi slovenske oglaševalce in agencije.

Poslovna plat kreativnosti

»Veliko podjetij me je klicalo, ali bi bil v času zaustavitve javnega življenja pripravljen voditi polurno ali enourno predavanje o kreativnosti in poslu preko kamere. Poslušalcem sem se zdel zanimiv, v vlogi predavatelja sem se odlično počutil, saj rad govorim o obeh temah. Ker so mi ti sestanki vzeli zelo veliko časa in energije, sem se odločil organizirati osemtedenski tečaj o poslovni plati ustvarjalnosti,« je dejal v intervjuju za Marketing magazin in povedal, da je tečaj primeren prav za vse dejavnosti, ne le za agencije in oglaševalce. »Vsa podjetja morajo biti ustvarjalna, da preživijo. Veliko svetovalno podjetje McKinsey je dokazalo, da so podjetja, ki več časa namenijo kreativnosti, bolj uspešna v očeh svojih deležnikov in imajo zato z njimi boljše odnose.«

Bolj kot razumete ustvarjalnost, bolj sproščeni ste pri njej

Hegarty poslušalcem tečaja predstavi pomemben vpliv, ki ga ima lahko ustvarjalnost na ekipo, zaposlenim pa želi predvsem pomagati pri premagovanju strahu pred ustvarjalnostjo.

»Pomagam jim razumeti, da smo vsi ustvarjalni, saj je to tisto, kar nas ločuje od živalskega kraljestva. Bolj kot razumete ustvarjalnost, bolj sproščeno se ukvarjate z njo. Vabim vas, da se mi pridružite na tečaju, ki se začne 16. oktobra 2023. Prijavljene bom seznanil z zgodovino ustvarjalnosti, jim pokazal nekaj vaj za odpiranje blokad, dobili bodo nekaj praktičnih nalog in primerov dobre prakse, zelo zanimivi pa bodo tudi intervjuji z znanimi osebnostmi. Med njimi sta Greg Hoffman, direktor marketinga družbe Nike, in modni oblikovalec Paul Smith.«

Hegarty je za konec še dejal: »Bolj kot se boste ukvarjali s svojim ustvarjalnim duhom, ne glede na to, kako velik ali majhen je, več boste imeli od življenja in to vam bo tudi vračalo energijo.«

Več o spletnem tečaju The Business of Creativity in prijavi na nanj si preberite TU.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji