
Skrb za medijski zakup Spara Slovenija v rokah Future DDB
Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Sparu Slovenija, nam je potrdila, da njihove medijske naložbe prevzema Futura DDB. S Futuro DDB so že sodelovali pri snovanju kreativnih rešitev, zdaj pa bo agencija skrbela tudi za njihov medijski zakup.
Spar Slovenija je po podatkih Mediane v letu 2024 v oglaševanje vložil 71 milijonov evrov bruto. Največji del oglaševalskega proračuna (kar 95,6 % oz. dobrih 68 milijonov evrov) so namenili televizijskemu oglaševanju, sledita oglaševanje na spletu (1,7 %) in zunanje oglaševanje (1,2 %). Preostanek so namenili tiskanemu in radijskemu oglaševanju.
»V Sparu smo konec leta 2024 zaključili medijski razpis in celoten medijski zakup zaupali agenciji Futura DDB, s katero na področju kreative sodelujemo že več let. Prepričani smo, da bomo z učinkovitim prepletom kreative in medijske izrabe prostora ter časa še uspešnejše dosegli in nagovarjali svoje kupce,« je za MM povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Sparu Slovenija.
Direktor Future DDB Gregor Firbas je pred kratkim na LinkedInu objavil, da se na mednarodni ravni pojavlja vse več novic, da je ločeno upravljanje kreativnih in medijskih proračunov manj učinkovito pri doseganju poslovnih ciljev.
Kmalu bomo poročali o še enem podobnem primeru.