z
Aktualno

Slovenci so v službi zavzeti, a delodajalcu precej nezvesti

Ko govorimo o zavzetosti zaposlenih na delovnem mestu, so Slovenci na lestvici od 1 do 10 v »zlati sredini«, saj povprečna ocena sodelujočih v regijski analizi znaša 4,74.

Podjetje Luppa vsako leto objavlja analizo zadovoljstva zaposelnih v celotni regiji, torej na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Sloveniji. V anketi je sodelovalo okoli 12 tisoč zaposlenih, ki je odgovarjalo na več kot 100 poglobljenih vprašanj.

Rezultati so bili razdeljeni v 12 kategorij: spremembe in inovativnost, angažiranost, sodelovanje, ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem, komunikacija, delovni pogoji, učenje in razvoj, vizija in smisel, avtonomija, vodenje, organiziranost delovnega mesta in zvestoba.

Slovenci so na lestvici od 0 do 5 zadovoljstvo s svojim delovnim mestom ocenili z nizko povprečno oceno, in sicer 2,27. Zadovoljstvo se kaže pri zavzetosti, ki so jo ocenili z 2,75, v kategoriji zvestobe pa so se odrezali precej slabo – z oceno 1,50.

V primerjavi z letom 2022, ko so prav tako izvedli omenjeno analizo, se ni veliko spremenilo – tudi takrat sta bili namreč najbolje in najslabše ocenjena dimenzija enaki.

Zanimivo, zaposleni v Sloveniji menijo, da bi, če bi bili na vodstvenih položajih, sprejemali drugačne odločitve od teh, ki jih sprejemajo njihove vodje. Ob tem tudi menijo, da se splača vlagati v izobraževanja in strokovni razvoj, saj tako delo dobi večji pomen.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji