z
Aktualno

Slovenija na 3. mestu po odličnosti nakupne izkušnje v regiji

Kupci imajo zelo visoka pričakovanja – nakupi niso več samo transakcija in opravek, temveč doživetje. Kako so se v regijski raziskavi Mystery Shopping odrezali slovenski prodajalci?

Poleg Slovenije so bile v raziskavo vključene Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Srbija in Makedonija. Raziskava je potekala v več kot 800 različnih poslovalnicah, med katerimi so bili avtosaloni, finančne ustanove, bencinski servisi, različni ponudniki storitvenih dejavnosti, različne trgovine in turistični ter gostinski lokali. V raziskavi so merili začetni pozdrav, ugotavljanje potreb oziroma želja kupca, predstavitev izdelka ali storitve, dodatno ponudbo in zahvalo za obisk (po angleško Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank; kar na kratko pomeni 'guest' oziroma gost).

V letošnjem letu je bila Slovenija ponovno na tretjem mestu (78,8 odstotka), a rezultat je boljši za 0,2 odstotne točke. Nižje rezultate smo dosegli pri pozdravu in postavljanju vprašanj, največjo rast pa pri zahvali in dodatni prodaji. Zmagovalni kategoriji poslovalnic so storitvene dejavnosti in bencinske črpalke.

Pri raziskavi je podjetje za skrivnostno nakupovanje Heraklea sodelovalo z lokalnimi agencijami (v Sloveniji je bilo to podjetje Skrivnostni nakup). Skupaj so ugotovili, da prodajniki in prodajne ekipe potrebujejo usposabljanja v prodajno-komunikacijskih veščinah, saj imajo kupci zelo visoka pričakovanja – nakupi niso več samo transakcija in opravek, temveč doživetje. Pri tem samoumevno pričakujejo visoko raven gostoljubnosti in dobro postrežbo.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji