mm
Aktualno

Slovenske ideje za sporočila o odsotnosti (OOO), 2. del

V času dopustov pogosto naletimo na avtomatska sporočila o odsotnosti. Nekatera so bolj, nekatera manj kreativna. V drugem delu članka razkrivamo ideje za »OOO« s strani Optiweba, Pristopa in Internavtov.

Avtomatsko sporočilo o odsotnosti oziroma samodejni odgovor je ključni del poslovne komunikacije med dopustom, saj tako oseba, ki vas kontaktira, ve, da ne more pričakovati odgovora v običajnem odzivnem času. Nekatera tovrstna sporočila so zelo uradna, druga bolj zabavna. Nekaj slovenskih agencij smo prosili za ideje, kaj napisati v »out of office (OOO)« sporočilo.

Optiweb: »Ni rezultatov«

Subject:  Za iskanje “Optiwebovec” ni rezultatov

Besedilo:

Ti šment!

Hvala za poslano, ampak trenutno je mail žal naletel na popolnoma prazno pisarno: Optiwebovci danes namreč krepimo svoj timski duh v oazi Velenjskega jezera.

Za neodložljive stvari imamo sicer tudi v tem času na voljo heroje, ki bodo dvignili slušalko in pomagali, kakor se bo le dalo: pokličeš jih lahko na našo dežurno številko.

Sicer pa se slišimo v naslednjem tednu!

 

Pristop: Trikrat kratko in sladko

Pozdravljeni,

Do 15. avgusta sem v letu 1970 ... v zadnjem letu, ko emaili še niso obstajali.

-

Pridem čez 2 dni. Če me ni, preberi mail še enkrat. Hvala.

-

Pozdravljeni,

energijo za duhovit avtomatski odzivnik sem preusmeril/a v iskanje sence na plaži.

 

Internavti z grafično upodobitvijo ideje

 

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji