slokruh
Aktualno

»Slovenski kruh« že žanje veliko pozornost kupcev

V tem tednu smo praznovali svetovni dan kruha in pri Argeti so ga obeležili z najavo posebnega partnerstva – skupaj z Mercatorjem in Pekarno Grosuplje so spekli Slovenski kruh.

Kot pravijo, gre za kruh, ki je hkrati poklon bogati tradiciji pekarstva pri nas in poziv k skrbnemu negovanju naše kulturne dediščine. V okviru projekta sta namreč Argeta in Mercator podprla prizadevanja Slovenske rastlinske genske banke pri ohranjanju lokalnih semen. Najdragocenejša bodo shranjena v Svetovni semenski banki, globoko v arktičnem krogu, kar bo zagotovilo, da naša domača žita ostanejo na voljo za vedno, za vse prihodnje generacije.

Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo, je ob tem povedal, da se pri Argeti dobro zavedajo, kako pomemben je kruh. »Ne samo za naše kupce, ampak tudi za nas, zato ga nadvse spoštujemo. Prav kruh je namreč tisti, ki je Argeti pomagal, da je postala vse, kar je danes: mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi. Pekarstvo ima v Sloveniji dolgo tradicijo, tako v proizvodnji surovin, žit, kot tudi v pripravi kruha. Izbrana žita, ki so rasla na poljih slovenskih kmetov, smo zmleli v slovenskih mlinih in po tradicionalni slovenski recepturi pri slovenskih pekih spekli kruh, ki ne more biti bolj naš, slovenski. In to kulturno dediščino je pomembno negovati in varovati, da bo za vedno na voljo prihodnjim generacijam,« je pojasnil.

K sodelovanju Slovenskega kruha sta pristopila Mercator in Pekarna Grosuplje in nastala je pekovska mojstrovina, ki so jo kupci odlično sprejeli. V Mercatorju je namreč v prodaji od začetka oktobra, prvi podatki o nakupih pa dokazujejo, da je prodaja Slovenskega kruha že za 60 % višja od količinske prodaje ostalih podobnih kruhov istih gramatur.

»Projekt, kot je Slovenski kruh, ki nosi tudi večjo družbeno vrednost, je priložnost za udejanjanje našega poslanstva, ki ga imamo do lokalnega gospodarstva in družbe. Slovenski kruh je zato našim kupcem ponujen ekskluzivno, saj želimo s tem poudariti tudi zavedanje o pomembnosti ohranjanja kulturne dediščine in tradicije,« pa je o Slovenskem kruhu povedal Tomislav Kramarić, generalni direktor in predsednik poslovodstva Mercatorja.

slo kruh

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji