SOF po SOF-u: Kaj nam je bilo in kaj nam ni bilo všeč?
Ekipa Marketing magazina se je letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala udeležila v polnem številu. Strnili smo nekaj vtisov, kaj nas je in kaj nas ni prepričalo oziroma bi lahko bilo narejeno bolje.
Kaj nam je bilo všeč?
31. SOF nas je prepričal z vrnitvijo na slovensko obalo, lepim vremenom, pozitivnim festivalskim vzdušjem in trudom organizatorjev, ki so uspešno izpeljali SOF-ovo vrnitev v Portorož. Zanimiva je bila tudi končna razglasitev zmagovalcev, tako med agencijami kot med oglaševalskimi akcijami niso zmagali favoriti oziroma tisti z največ deli v ožjem izboru. Pohvaliti moramo odrsko postavitev z dovolj velikim odrom in povezovalci programa, ki so se znašli tudi v neugodnih situacijah.
Kaj nam ni bilo všeč?
Podobno kot lani je bilo odločno preveč pijač v plastenkah in odpadkov na festivalu, ki poudarja trajnostni vidik. Predavanja in okrogle mize so bili predolgi, nekatere je zaznamovalo tudi na trenutke nekakovostno ozvočenje. Podelitev nagrad je bila lepa in korektno izvedena, a za odtenek (več kot dve uri) predolga. Novinarji smo pogrešali wi-fi in sobo za novinarje.