bla
Aktualno

SOF po SOF-u: Kaj nam je bilo in kaj nam ni bilo všeč?

Ekipa Marketing magazina se je letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala udeležila v polnem številu. Strnili smo nekaj vtisov, kaj nas je in kaj nas ni prepričalo oziroma bi lahko bilo narejeno bolje.

Kaj nam je bilo všeč?

31. SOF nas je prepričal z vrnitvijo na slovensko obalo, lepim vremenom, pozitivnim festivalskim vzdušjem in trudom organizatorjev, ki so uspešno izpeljali SOF-ovo vrnitev v Portorož. Zanimiva je bila tudi končna razglasitev zmagovalcev, tako med agencijami kot med oglaševalskimi akcijami niso zmagali favoriti oziroma tisti z največ deli v ožjem izboru. Pohvaliti moramo odrsko postavitev z dovolj velikim odrom in povezovalci programa, ki so se znašli tudi v neugodnih situacijah.

Kaj nam ni bilo všeč?

Podobno kot lani je bilo odločno preveč pijač v plastenkah in odpadkov na festivalu, ki poudarja trajnostni vidik. Predavanja in okrogle mize so bili predolgi, nekatere je zaznamovalo tudi na trenutke nekakovostno ozvočenje. Podelitev nagrad je bila lepa in korektno izvedena, a za odtenek (več kot dve uri) predolga. Novinarji smo pogrešali wi-fi in sobo za novinarje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji