SOF PO SOF-U: Kreativni direktor leta je ponovno Luka Bajs
Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, je že drugič zapored prejel naziv kreativnega direktorja leta, ki ga že tradicionalno podeljujemo pri Marketing magazinu.
Na podlagi nagrad, ki jih je osvojil na letošnjem SOF-u, je namreč dobil največ točk med kreativnimi direktorji (teh je bilo v ožjem izboru 32). Skupno je Luka Bajs prejel 86 točk, največ po zaslugi oglaševalske akcije »Pobuda gledališki tolmač«, ki je na 28. SOF-u prejela eno veliko, tri zlate in dve srebrni nagradi. Kot kreativni direktor se je podpisal tudi pod akcijo »Dobro jutro, čustva« (ki je prejela dve srebrni nagradi) ter akciji »Darila najdete pri A1« in »Testna vožnja v prihodnost«, ki sta se uvrstili v ožji izbor.
»V čast mi je, da sem drugo leto zapored osvojil ta naziv. Velika zahvala za to gre celotni Grey ekipi in našim naročnikom, s katerimi soustvarjamo odmevne projekte, ter seveda vsem ostalim kreativnim direktorjem v Sloveniji – dobra konkurenca je tista, zaradi katere poskušaš biti iz dneva v dan boljši,« je ob tej priložnosti za MM povedal Luka Bajs.
Luki Bajsu na drugem mestu med slovenskimi kreativnimi direktorji z 79 točkami sledi Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, na tretje mesto pa sta se uvrstili Petra Krulc, nekdanja izvršna kreativna direktorica pri Grey Ljubljana, in Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri Grey Ljubljana, ki sta zbrali 63 točk. Med desetimi najboljšimi so še Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Pristop, Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV Studio, Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, Zoran Gabrijan, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, Gal Erbežnik in Ana Ivandić, kreativni direktor in kreativna direktorica v agenciji Innovatif, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, Milena Jakovljevič, kreativna direktorica in strateška direktorica v DROM agency, ter Nina Vrhovec in Miha Brodarič, kreativni direktor in kreativna direktorica v Studiu Multipraktik.
Kako smo točkovali?
Če je bilo ob posameznem nagrajenem delu, ki so predstavljena v katalogu na spletni strani SOF, navedenih več kreativnih direktorjev, smo enako število točk pripisali vsem. Za akcije, ki so se uvrstile v ožji izbor, smo kreativnim direktorjem pripisali po eno točko, za prejeto srebrno priznanje 6 točk, za zlato priznanje 10 točk in za veliko nagrado 15 točk. Nagrada SOF SOF-a je štela 25 točk.