logop
Aktualno

SOF po SOF-u: »Lahkonočnice še vedno prinašajo sveže, zanimive in relevantne zgodbe«

Ena od oglaševalskih akcij, ki so na letošnjem SOF-u požele največ zanimanja, so »Logopedske pravljice«, ki so jih v agenciji SHIFT zasnovali za A1 Slovenija.

Po mnenju Luke Bajsa, izvršnega kreativnega direktorja, so »Logopedske pravljice« naletele na pozitiven odziv žirije, ker imajo nekaj, kar imajo vsi dobri projekti – relevantno izhodišče in relevantno rešitev. »Če projekt temelji na tej kombinaciji, ima veliko več možnosti, da bo uspešen tako pri uporabnikih kot pri žirijah,« je prepričan.

Projekt je poleg velike prejel še pet zlatih in dve srebrni nagradi, a Luka Bajs pravi, da se pred festivalom niso veliko pogovarjali o pričakovanjih oziroma jih je vsak sam pri sebi nekoliko brzdal. »Verjel sem, da bo projekt na festivalu pobral nagrade, nedvomno pa ne, da jih bo pobral toliko. A največja nagrada se za moje pojme skriva nekje drugje – v tem, da smo znova ustvarili odmeven in za ciljno skupino izjemno uporaben projekt znotraj platforme, ki obstaja že vrsto let. Tako smo dokazali, da Lahkonočnice še vedno prinašajo sveže, zanimive in relevantne zgodbe, tudi v oglaševalskem smislu,« je še povedal za MM.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji