SOF po SOF-u: »Oglasov, kot je Lesninin, si želim več.«
Po koncu SOF-a smo za nekaj zaključnih misli prosili letošnjega predsednika žirije. Janez Rakušček, kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, pravi, da je letos slovenski komunikacijski sektor pokazal svojo vitalnost in moč.
Tina Guček
Po besedah Janeza Rakuščka, je letošnja oglaševalska letina dobra: »Ne glede na to, da obdobje zaradi pogosto omenjene besede na »k« še ni bilo povsem običajno, je slovenski komunikacijski sektor pokazal svojo vitalnost in moč. Po šoku lanskega leta so se povečala tudi vlaganja oglaševalcev, vse skupaj pa nam je prineslo kar nekaj občudovanja vrednih komunikacijskih kampanj oziroma sporočil. Zraslo je tudi število prijav, nekaj zaradi »vračanja v normalnost«, precej pa prav gotovo zaradi novega pravila, ki omogoča večkratno prijavo istega dela v skupini.«
Na vprašanje, kaj je med prijavljenimi deli pogrešal, pove, da »med klasičnimi komunikacijskimi deli pravzaprav ni manjkalo nič, v ožje definiranih skupinah in kategorijah, kot so spletne in oblikovalske, pa SOF-u še vedno ne uspe uloviti večine produkcije; ta se praviloma pojavlja na specializiranih festivalih, kot sta Websi in Brumen.« Osebno so ga zelo navdušili Futurini Švedi v Lesnini, za katere pravi, da so dokazali, da so oglasi lahko privlačen del televizijskega programa. »Celotna oglaševalska akcija je ujela pravi trenutek, prenesla relevantna sporočila in vse skupaj oblikovala na privlačen in zabaven način. Skozi prizmo sodobne komunikacijske in nevroznanstvene teorije, kot jo je opredelil Orlando Wood v svoji nedavni knjigi Lemon, so izvrsten primer komunikacije, ki nagovarja desno polovico možganov in s tem močno izstopa iz množice abstraktnega, racionalnega in »levo-možganskega« posredovanja sporočil. Prav takšnih si v slovenski – in svetovni – komunikacijski produkciji želim več.«