rakuscek2
Aktualno

SOF po SOF-u: »Oglasov, kot je Lesninin, si želim več.«

Po koncu SOF-a smo za nekaj zaključnih misli prosili letošnjega predsednika žirije. Janez Rakušček, kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, pravi, da je letos slovenski komunikacijski sektor pokazal svojo vitalnost in moč.

Po besedah Janeza Rakuščka, je letošnja oglaševalska letina dobra: »Ne glede na to, da obdobje zaradi pogosto omenjene besede na »k« še ni bilo povsem običajno, je slovenski komunikacijski sektor pokazal svojo vitalnost in moč. Po šoku lanskega leta so se povečala tudi vlaganja oglaševalcev, vse skupaj pa nam je prineslo kar nekaj občudovanja vrednih komunikacijskih kampanj oziroma sporočil. Zraslo je tudi število prijav, nekaj zaradi »vračanja v normalnost«, precej pa prav gotovo zaradi novega pravila, ki omogoča večkratno prijavo istega dela v skupini.«

Na vprašanje, kaj je med prijavljenimi deli pogrešal, pove, da »med klasičnimi komunikacijskimi deli pravzaprav ni manjkalo nič, v ožje definiranih skupinah in kategorijah, kot so spletne in oblikovalske, pa SOF-u še vedno ne uspe uloviti večine produkcije; ta se praviloma pojavlja na specializiranih festivalih, kot sta Websi in Brumen.« Osebno so ga zelo navdušili Futurini Švedi v Lesnini, za katere pravi, da so dokazali, da so oglasi lahko privlačen del televizijskega programa. »Celotna oglaševalska akcija je ujela pravi trenutek, prenesla relevantna sporočila in vse skupaj oblikovala na privlačen in zabaven način. Skozi prizmo sodobne komunikacijske in nevroznanstvene teorije, kot jo je opredelil Orlando Wood v svoji nedavni knjigi Lemon, so izvrsten primer komunikacije, ki nagovarja desno polovico možganov in s tem močno izstopa iz množice abstraktnega, racionalnega in »levo-možganskega« posredovanja sporočil. Prav takšnih si v slovenski – in svetovni – komunikacijski produkciji želim več.«

rakuscek5

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji