luka bajs
Aktualno

SOF po SOF-u: Še je prostor za izboljšavo

Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT in dvakratni kreativni direktor leta po izboru MM-a, je bil letošnji predsednik žirije na SOF-u. Preverili smo, kako komentira letošnjo oglaševalsko letino.

Kot pravi, je bila letina izjemno bogata z vidika števila prijavljenih del, kar je po njegovem mnenju dokaz, da sta tako panoga kot tudi nacionalni festival v odlični formi. »Med žiriranjem sem opazil, da so izjemno močne predvsem klasične oglaševalske skupine, kjer je veliko število prijavljenih del, obenem pa je tudi njihova kakovost praviloma višja kot v bolj specializiranih skupinah,« pravi Luka Bajs, ki pa je znotraj letine pogrešal več inovativnosti – v smislu komunikacijskega pristopa, tehnološke inovativnosti in izvedbe ideje. »Torej imamo v skupinah, ki so na mnogih tujih festivalih najmočnejše in kjer so po navadi dela, ki napovedujejo prihodnost industrije, še prostor za izboljšavo,« je povedal za MM.

Prijavitelji naj v predstavitvi del ne pozabijo na blagovno znamko

Z vidika posameznih del Luka Bajs ni želel govoril o favoritu, je pa povedal, da je bilo zanj največje presenečenje festivala delo Nepričakovana vrnitev, še posebej zaradi tega, ker ga pred žiriranjem še ni videl. »Odlična zgodba, ki na relevanten način izkoristi priljubljen format za to, da preda relevantno sporočilo,« komentira predsednik žirije, ki je za naslednje leto želel prijaviteljem priporočiti, naj v predstavitvi del ne pozabijo na blagovno znamko: »Ta je tista, za katero je bilo konec koncev delo narejeno. Predstavite, zakaj in kako je delo povezano z znamko. Tako boste odgovorili na mnoga vprašanja, ki smo si jih letos pri določenih delih zastavljali žirantje, predvsem pa boste imeli višje možnosti za visoke nagrade.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji