SOF po SOF-u: Še je prostor za izboljšavo
Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT in dvakratni kreativni direktor leta po izboru MM-a, je bil letošnji predsednik žirije na SOF-u. Preverili smo, kako komentira letošnjo oglaševalsko letino.
Tina Guček
Kot pravi, je bila letina izjemno bogata z vidika števila prijavljenih del, kar je po njegovem mnenju dokaz, da sta tako panoga kot tudi nacionalni festival v odlični formi. »Med žiriranjem sem opazil, da so izjemno močne predvsem klasične oglaševalske skupine, kjer je veliko število prijavljenih del, obenem pa je tudi njihova kakovost praviloma višja kot v bolj specializiranih skupinah,« pravi Luka Bajs, ki pa je znotraj letine pogrešal več inovativnosti – v smislu komunikacijskega pristopa, tehnološke inovativnosti in izvedbe ideje. »Torej imamo v skupinah, ki so na mnogih tujih festivalih najmočnejše in kjer so po navadi dela, ki napovedujejo prihodnost industrije, še prostor za izboljšavo,« je povedal za MM.
Prijavitelji naj v predstavitvi del ne pozabijo na blagovno znamko
Z vidika posameznih del Luka Bajs ni želel govoril o favoritu, je pa povedal, da je bilo zanj največje presenečenje festivala delo Nepričakovana vrnitev, še posebej zaradi tega, ker ga pred žiriranjem še ni videl. »Odlična zgodba, ki na relevanten način izkoristi priljubljen format za to, da preda relevantno sporočilo,« komentira predsednik žirije, ki je za naslednje leto želel prijaviteljem priporočiti, naj v predstavitvi del ne pozabijo na blagovno znamko: »Ta je tista, za katero je bilo konec koncev delo narejeno. Predstavite, zakaj in kako je delo povezano z znamko. Tako boste odgovorili na mnoga vprašanja, ki smo si jih letos pri določenih delih zastavljali žirantje, predvsem pa boste imeli višje možnosti za visoke nagrade.«