Sok Capri Sun z žgečkljivim oglasom
Ikonična blagovna znamka sadnih sokov Capri Sun, ki jo otroci in družine obožujejo že desetletja, je pred kratkim znižala vsebnost sladkorjev v pijači in začela z oglaševalsko akcijo, ki je zelo očitno namenjena odraslim.
Kaja Kovič
V nemškem podjetju, ki proizvaja sok Capri Sun (ponekod Capri Sonne), so v celotnem portfelju sokov znižali vsebnost sladkorjev za povprečno 40 odstotkov, medtem ko zatrjujejo, da še vedno zagotavljajo odličen okus, ki ga imajo otroci radi.
V sodelovanju z agencijo Goodby Silverstein & Partners in v režiji studia The Giraffe Sisters so ustvarili kratek film, v katerem je očitno, da je oglaševalska akcija namenjena staršem in ne otrokom, največjim oboževalcem soka. V podjetju so prepričani, da bodo starši hitro vzljubili bolj zdravo možnost, medtem ko lahko otroke novost odvrne od soka, zato želijo pred njimi to informacijo skriti. Pijača bo pri tem ostala slastnega okus, ki ga otroci poznajo in imajo radi.
Capri Sun v novi akciji z naslovom »Vaši otroci ne bodo nikoli izvedeli« torej na javen način prikriva novico o nižjem sladkorju v pijači. Žgečkljiv kratek film predstavlja novico s pomočjo lažne erotične zgodbe, v kateri nastopa napol gol moški s spuščenimi lasmi, odprto srajco, smešno ozkimi hlačami in strastno mimiko. Ideja je pravzaprav odlična, saj se ob takšnih prizorih otroci resnično obrnejo stran.
Oglaševalska akcija bo zaživela v spletnih videoposnetkih, na vseh družbenih omrežjih, prav tako pa bo dosegljiva v skupnosti #BookTok na TikToku (oglas kot zvočna knjiga).