bla
Aktualno

SoMo Borac 2022: Med oglaševalskimi deli tudi šest slovenskih projektov

Žirija je med 192-imi prijavljenimi deli v kategoriji SoMo Advertising izbrala tudi šest slovenskih projektov.

SoMo Advertising sestavlja deset podkategorij, kjer ob prevladi projektov hrvaških prijaviteljev najdemo tudi slovenske. »Mumetnost«, ki jo je za Ljubljanske mlekarne zasnovala agencija Herman&partnerji, je v ožjem izboru v kategorijah SoMo Tech (najboljša raba tehnologije)  in digitalni mix (najboljše kampanje na eni ali več platformah). V tej je tudi na Diggitu nagrajena Cocktina kampanja »Unfollow«, pod katero je podpisana agencija DROM. V kategorijo SoMo Global, kjer nagrajujejo učinkovitost kampanj, se je uvrstila kampanja STO »Twitter Amplify Tour de France«, pod katero je podpisana še agencija Pristop Media. V kategorijo družbenih omrežij oziroma SoMo Social je uvrščena aktivacija agencije bold.group in Nove Kulinarike »Restavracija Marina Portorož«. Futurina prenova spletne strani McDonald'sa pa se poteguje za naziv naj spletne strani v kategoriji SoMo Web.

Celoten seznam finalistov najdete na povezavi.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji