SoMo Borac letos nagrajuje tudi najboljše digitalne medijske projekte
SoMo Borac, regijska digitalna platforma, ki letos obeležuje že 10. obletnico, uvaja novo nagrado: SoMo Media, ki bo nagradila izvirne in kreativne digitalne medijske projekte z izjemnimi rezultati.
Digitalni mediji in uredništva lahko svoja dela prijavijo v skupno štirih kategorijah, in sicer digitalni izdelek leta, najboljše pripovedovanje zgodb, digitalno oblikovanje leta in SoMo NATIVE. Ocenjevalo jih bo 16 žirantov, ki jim bo predsedoval Jernej Smisl, globalni direktor marketinga v VIDAA. »V desetih letih je SoMo Borac postal najpomembnejša digitalna nagrada v regiji, zato sem izjemno vesel, da imajo v letošnjem letu tudi digitalni mediji možnost prijaviti svoje projekte. Zbiranje celotne digitalne skupnosti v regiji je pomembno za napredek sektorja, saj nam omogoča, da se učimo drug od drugega in izmenjujemo izkušnje,« je Smisl povedal ob tej priložnosti.
Poleg njega bodo v žiriji še Miran Pavić (Telegram), Maja Blumenšajn (Nova TV), Stipe Grubišić (Hanza Media), Domagoj Vidović (RTL Hrvaška), Ivan Pleše (Index), Ante Franatović (24 sata), Ivan Krstić (United Media), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Anže Ančimer (RTV Slovenija), Pavle Savović (Telegraf), Petar Jevremović (Wireless media / Adria Media Group), Nađa Jokanović (Wannabe magazine), Igor Popovski (crnobelo.com), Mario Šimić (klix.ba) in Suada Peštek (Radio Sarajevo).
Jernej Smisl, predsednik žirije SoMo Media, in Ružica Vrdoljak Ličino, izvršna direktorica nagrad SoMo Borac