SOZ bo del globalne konference Ad Net Zero 2022
Ad Net Zero, pobuda oglaševalske industrije za »razogljičenje« oglaševalskih akcij in izkoriščanje moči oglaševanja za spodbujanje trajnostnih sprememb vedenja, bo organizirala globalni dogodek, na katerem bo med govorci tudi Saša Leben.
Konferenca Ad Net Zero 2022, ki bo že drugi tovrstni dogodek, bo 9. in 10. novembra 2022 v Londonu, vsi, ki se ga ne bodo mogli udeležiti v živo, pa ga bodo lahko spremljali tudi preko prenosa v živo. Kot pravijo organizatorji, bo program mešanica predavanj, v katerih se bodo dotaknili vodenja, del, ki navdihujejo in praktičnih smernic, udeležiti pa bi se ga morali vsi, ki delajo na področju oglaševanja.
Kot rečeno bo med govorci tudi Saša Leben, podpredsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (SZOA) ter partnerica in direktorica Formitas Skupine. Na predavanju z naslovom Trajnost je nuja, ne izbira, bo predstavila pobudo za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov v vse tri stebre oglaševalske panoge. Kot pravijo v Slovenski oglaševalski zbornici, je pobuda budnica, ki nas postavlja v distanco do našega oglaševalskega vsakdana: »Nastala je s prepričanjem, da tudi domače oglaševanje potrebuje novo smer, na kateri bo z zagotavljanjem poslovnih uspehov delovalo v prid planeta in družbe. Pobuda postavlja okvire trajnostnega oglaševanja, vodi skozi korake uvajanja sprememb in hkrati zahteva, da se tudi mi vedno znova vprašamo: 'Kako bom pa jaz danes pomagal spremeniti svet?'«