spidy
Aktualno

Spiderman, ki kaže na Spidermana, ki kaže na Spidermana

Navdih za novi Marvelov oglas je bil legendardni meme s tremi Spidermani.

»Spiderman, ki kaže na Spidermana« (»Spider-Man pointing at Spider-Man«) je eden od najbolj prepoznavnih memov in je tudi eden starejših. Nastal je namreč leta 2011, temelji pa na izseku iz risanke o Spidermanu »Dvojna identiteta«. Film o Spidermanu »Ni poti domov« je eden od zmagovalcev pandemičnega obdobja, ki je zabeležil 1,64 milijarde evrov prihodkov. Ustvarjalci filma so na »kazanje« v filmu že namignili, kar so potrdili tudi s tvitom.

bla

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji