z
Aktualno

Spletna stran 24ur.com ima že četrt stoletja

Informativna spletna stran 10. februarja praznuje 25 let. Ob jubileju so najbolj ponosni na poglobljeno vsebino, razkrite tematike in odzivno poročanje kot tudi na nagrade in rekordne številke.

»Informativni program Pro Plusa je od leta 1995 paradni konj POP TV. Dnevna oddaja 24UR pa je leta 1999 dobila še digitalnega 'brata', spletno stran 24ur.com. Naš cilj je bil vedno ponuditi kredibilne informacije in novice takoj, ko se zgodijo, jih predstaviti širše, še bolj poglobljeno. Spletna stran 24ur.com ostaja prva izbira uporabnikov in izjemno sem ponosna na delo ekipe, ki bo tudi v prihodnje dosegala nove mejnike. Naš fokus je v digitalni preobrazbi, kamor vlagamo znanje, sredstva in energijo, s tem pa bomo uporabnikom lahko še naprej nudili kakovostno vsebino, preverjene informacije in varno spletno okolje, kar je naša absolutna prioriteta,« je ob 25. obletnici obstoja spletne strani za MM izjavila Stella Litou, direktorica Pro Plusa.

Rekordna priljubljenost

24ur.com je prvi portal v Sloveniji, ki je dosegel milijon mesečnih obiskovalcev. To se je zgodilo decembra leta 2020 v času pandemije, rekordno število obiskovalcev pa so zabeležili tudi avgusta 2023, v času uničujočih poplav. »Bralci so vedeli, da bodo pri nas prejeli najbolj aktualne informacije, preverjena vsebina je njihova pravica in naša dolžnost,« je prepričan Jure Tepina, novinar in odgovorni urednik 24UR.com. »To, da smo vodilni na trgu, ni naklučje. V prvi vrsti gre zahvala ekipi; tehnični in seveda novinarski. Naši novinarji so najhitrejši in podajajo najbolj zanesljive informacije, ponujajo vpodgled v dnevno dogajanje doma in po svetu, ob tem pa vrsto raziskovalnih zgodb. Skupaj s hrvaškimi kolegi združujemo znanje in izkušnje ter prenašamo dobre prakse preko meja. Naša prihodnost je svetla, še bolj digitalna in predvsem uporabniku prijazna.«

Anja Rus Bajželj, vodja oddelka digitalnega trženja na Pro Plusu, je pri tem želela izpostaviti še oglaševalcem prijazne formate, ki ne uničujejo uporaniške izkušnje bralcem: »Še naprej bomo pozornost namenjali razvoju oglasnih formatov, ki odgovarjajo željam na trgu, kot tudi razvoju novih vsebin, ki so zanimive za uporabnike.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji