dp
Aktualno

Sporto 2022: Lani spletna, letos stadionska izkušnja

Regijska konferenca o športnem marketingu SPORTO bo 9. junija 2022 potekala v živo. Da bo okolje še bolj športno, so jo organizatorji prestavili na stadion Stožice v Ljubljani.

Kot je za MM povedal Dragan Perendija, programski direktor konference SPORTO, se tudi njihov dogodek še vedno prilagaja okoliščinam. »Izvedba v običajnem zimskem terminu in hotelskem okolju ni bila možna, zato smo imeli za leto 2022 v načrtu iskanje lokacije na bolj odprtem prostoru in v predpoletnem času. VIP-območje s tribuno stadiona Stožice je ponudilo rešitev,« je povedal. Pri tem ostaja trdno na tleh in poudarja, da organizatorje čaka še nekaj izzivov, saj gre za prvo konferenco, organizirano v takšni obliki. SPORTO 2022 bo potekal v športnem okolju z odrom na zunanji površini oziroma VIP-tribuni v celodnevnem formatu. »Vse na enem mestu, omejeno število udeležencev in organizacija v skladu z veljavnimi protokoli ter srečanje v živo po 30-ih mesecih. Toliko je že minilo od zadnje izvedbe v Portorožu. V letu 2021 spletna izkušnja, letos stadionska. Dva vmesna, a svojevrstna koraka, do, upajmo, ponovno kontinuirane izvedbe,« napoveduje Perendija.

Ostati križišče aktualnih tem

Lani je bil SPORTO vsebinsko osredotočen na navijače, ki niso bili na stadionu zaradi varnostnih ukrepov ob pandemiji. Tudi letos vsebinsko ne bo šlo brez koronakrize. »Covidno obdobje je v športu pustilo posledice, hkrati pa se marketinško področje hitro spreminja. Prihajajo novi igralci, vpliv tehnologije je vse večji. Zgodila so se na primer kriptosponzorstva, TikTok je medtem postal partner tradicionalnih športov in zvez,« pojasnjuje sogovornik. Na drugi strani opozarja na vse pomembnejšo vlogo družbeno angažiranih tem, kot je trajnost, in distribucijo vsebin, ki za sponzorske znamke ostaja izziv. »Vsekakor želimo ostati na križišču aktualnih tem ter ponuditi širšo sliko tirnic športno-marketinško-sponzorskega vlaka,« pojasnjuje Perendija. Za konec smo sogovornika vprašali še, ali nam lahko namigne na kakšno zvezdniško ime. Lani sta bila namreč na digitalnem SPORTU slavna Mark Cuban in Arsene Wenger. »Ne želimo prehitevati stvari, prvi gosti bodo najavljeni v marcu. Vabimo vas k spremljanju novosti SPORTO, odslej tudi na Instagramu,« je za zdaj še skrivnosten.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji