SPORTO 2022: Stadionski izkušnji naproti
Jutri svoja vrata na tribuni ljubljanskega stadiona Stožice odpira regijska konferenca o športnem marketingu SPORTO. Z nje bomo obširno poročali.
Regijska konferenca o športnem marketingu in sponzorstvih SPORTO bo 9. junija 2022 po lanski digitalni različici končno potekala v živo. Da pa bo okolje še bolj športno, so jo organizatorji prestavili na stadion Stožice v Ljubljani.
Konferenco bo ob 9.30 z desetimi zapovedmi za prihodnost športa odprl Matt Rogan, soustanovitelj agencije Two Circles in avtor knjige Vse za igro: Kako lahko šport znova zažene našo prihodnost, ob 10.15 pa bo znanje o izkoriščanju digitalnih priložnosti delila Katie Matthews, direktorica partnerstev v agenciji Little Dot Sport.
Po odmoru za kavo ob 11.30 sledi športni-zabavni vstop v novo digitalno območje oziroma metavesolje in splet 3.0 z Richardom Petrichem, direktorjem agencije Value of We. Tudi o trajnosti v športu bo govora, in sicer bo o tem ob 12.10 predaval Patrick Haslett, partner in direktor agencije Impact 3 Zero.
Po kosilu ob 14.35 bomo dobili pogled iz zakulisja na impresivne tehnologije predvajanja športnih vsebin in virtualnega oglaševanja z Mohammadom Alijem Abbaspourjem, direktorjem start-upa SponixTech. Ob 14.50 bomo prisluhnili Casperju Svanemoseju, vodji marketinga v Continental Denmark, ki se bo posvetil športu, kulturi in razvoju blagovnih znamk.
Po odmoru za kavo, ob 16.30, bosta Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v Warner Bros. Discovery (intervju z njim si boste lahko prebrali v poletni številki MM-a), in Craig Howe, ustanovitelj in izvršni direktor družbe Rebel Ventures, govorila o globalizaciji športa in kaj ta pomeni za imetnike pravic in blagovne znamke. Ob 17.30 sledi SPORTO Talk z Aleksandrom Čeferinom, predsednikom UEFE, in Nasserjem Al-Khelaïfijem, predsednikom evropskega združenja klubov (ECA) ter predsednikom in izvršnim direktorjem kluba PSG.
Ob 20. uri boste na slavnostni prireditvi SPORTO Brands 2021 izvedeli, kdo so po tradicionalni raziskavi Mediane najbolj priljubljeni, prepoznavni in marketinško zanimivi športnice, športniki in klubi.
Med 20.15 in 20.45 sledi razprava o marketinškem in sponzorskem vidiku ženskega evropskega prvenstva v rokometu EHF, ki ga organizirajo Slovenija, Makedonija in Črna gora. Pogovarjala se bosta JJ Rowland, direktor marketinga in poslovnega razvoja v EHF,
in Christina Höllerl, vodja prodaje in trženja v Infront Sports & Media.
Ob 21. uri je na sporedu še zadnje dejanje konference, to je seveda zabava.