spotify
Aktualno

Spotify v novi akciji izpostavlja delo lokalnih ustvarjalcev

Oglaševalska akcija, ki poteka v Romuniji, na Madžarskem, Češkem in v Izraelu, predstavlja raznolikost ustvarjalcev in uporabnikov glasbene platforme Spotify. Ustvarila jo je agencija Leo Burnett Bukarešta.

Agencija je za Spotify zasnovala novo večkanalno akcijo, katere cilj je poudariti, da so v široki ponubi platforme dosegljiva tudi dela lokalnih ustvarjalcev s področja glasbe in podkastov. V ta namen so posneli tri različne kratke filme z naslovi Čustveni gangster, Piflarska tolpa in Družina Trapper. Na omenjenih trgih jih bo javnost lahko opazila tako na televiziji kot na tudi v digitalnem okolju. Projekt je produkcijsko vodil Sidney Van Wichelen, nedavno uvrščen na 3. mesto v kategoriji za režiserja leta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions.

»Navdušeni smo, da sodelujemo z agencijo Leo Burnett Bukarešta, s katero smo ustvarili novo komunikacijsko akcijo, ki prikazuje globino in širino naše zvočne ponudbe in kako lahko naša platforma ustreže razpoloženju in okusu vsakogar,« je povedala Ester Gazzano, vodja marketinga za jugovzhodno Evropo pri Spotifyu.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji