Steven Van Belleghem izdal novo, odlično knjigo
Gre za njegovo že šesto knjigo, ki jo je naslovil »Neizbrušeni diamant« (»A Diamond in the Rough«). Knjiga je namenjena razvoju skrbi za kupce, kar je Van Belleghemova priljubljena tematika.
V knjigi na 275 straneh poljudno predstavi na desetine sodobnih primerov podjetij, ki (boljše ali slabše) upravljajo odnose s kupci. »Večina šefov podjetij je prepričanih, da prav njihovo podjetje zgledno skrbi za uporabnike in postavljajo stranke v središče svojega delovanja. Takšnih je kar 80 odstotkov anketiranih ponudnikov, medtem ko se po drugi strani z njimi strinja le 8 odstotkov kupcev. Od kod in zakaj prihaja do tako velikih razlik?« se sprašuje Steven Van Belleghem in ugotavlja, da je večina podjetij kljub dobrim izdelkom in storitvam na področju upravljanja s kupci povprečnih. So »diamanti«, a grobi, surovi in neizbrušeni in do popolnosti jim manjka veliko.
Stanje se je v postkovidnem času (primeri v knjigi so resnično aktualni) še poslabšalo. Povsod po svetu, pa tudi pri nas, o čemer se lahko sami dnevno prepričamo. Avtor v knjigi išče vzroke za težave in opozori, da do napak velikokrat prihaja zaradi pritiskov deležnikov in posledično vodij na zaposlene.
Knjiga je priročnik »iz prve roke«, ki je nastal na podlagi 20-letnega teoretičnega in praktičnega ukvarjanja s primeri dobrih praks na področju odnosov s kupci. Na desetine primerov in idej lahko takoj implementirate tudi v Sloveniji.
Knjigo lahko naročite na uredništvu Marketing magazina preko email naslova info@marketingmagazin.si.
Kratko osebno predstavitev knjige pa si oglejte na tej povezavi: