STO prejela pet prestižnih nagrad za odličnost v komuniciranju
Slovenska turistična organizacija je prejela pet priznanj prestižnega mednarodnega tekmovanja The Golden City Gate, ki jih že 22. leto podeljujejo za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih akcij in orodij v turizmu.
V okviru mednarodne turistične borze ITB Berlin so za odličnost v promociji turizma na STO prejeli eno diamantno, tri zlata in eno srebrno priznanje The Golden City Gate. Najvišje, diamantno priznanje, ki ga podeljujejo na borzi, je STO dobila za digitalno zbirko »Zgodbe iz Slovenije« (»Slovenian Stories«), ki je plod sodelovanja med Googlovo globalno neprofitno pobudo Google Arts & Culture in STO.
Zlata priznanja so prejeli za nove pristope komuniciranja preko »live prenosov« na družbenih omrežjih Instagram in Facebook, interaktivno publikacijo Slovenia Outdoor med spletnimi mediji in za promocijski video »Slovenian Gastronomy. You can't spell Slovenia without love. Your plate awaits.«, srebrno priznanje pa v kategoriji TV Shows za »Vip Trip Slowenien mit Daniel Rösner«.
Ilona Stermecki, v. d. direktorice STO, ob prejemu nagrad izpostavlja: »Strokovna komisija prestižnega The Golden City Gate že vrsto let prepoznava strokovnost in inovativnost komunikacijskih orodij, vsebin in kampanj Slovenske turistične organizacije, ki jih je v preteklih letih nagradila s skupno kar 21-imi priznanji. Tudi v prihodnje si bomo prizadevali, da bo naša komunikacija naslavljala sodobnega turista, ki išče pristna, aktivna in zdrava doživetja v zeleni destinaciji in hkrati utrjevala znamko I feel Slovenia ter prepoznavnost in ugled Slovenije kot privlačne in trajnosti zavezane destinacije.«