z
Aktualno

Studio Trampolin ponovno predstavlja svoja dela na poseben način

Studio Trampolin vstopa v četrto leto delovanja in ob začetku novega, tako kot vsakič doslej, predstavlja novi showreel s prikazom izbranih del iz preteklega leta.

Lansko leto je bilo po njihovih besedah izjemno uspešno. »V letu 2023 je Trampolin razširil interno ekipo na 9 članov, okrepil sodelovanja v tujini, predvsem v Švici, Italiji in Franciji, še posebej ponosni pa smo na odlične partnerske odnose z vsemi podjetji, s katerimi sodelujemo. Spoštovanje in zaupanje je temelj partnerskih odnosov in pogoj, da lahko na vseh področjih delovanja dosegamo visoko raven izdelkov,« je povedal Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor.

Za leto 2024 si na Trampolinu želijo nadaljevanja dobrih obstoječih sodelovanj in sklepanja novih na področjih strateškega razvoja in krepitve blagovnih znamk ter vseh disciplin, ki k temu prispevajo. Poleg dobrih projektov v Sloveniji in tujini si bo ekipa Trampolina tudi v novem letu prizadevala krepiti kreativno sceno v Mariboru z organizacijo navdihujočih in strokovnih dogodkov. »Lani smo denimo organizirali veliko razstavo vodilnega balkanskega grafiterja Lunarja, ki si jo je ogledalo več kot 3600 ljudi, bili smo kreativni partner in razstavljavec na prvem Maribor Art Walku, letos pa že načrtujemo več kreativno-strokovnih dogodkov. Med drugim smo pomagali k vrnitvi srečanj Društva za marketing Slovenije v Maribor, kamor se vračajo po 11 letih. Prvo srečanje bo že 12. februarja 2024,« je za MM še povedal Lugarič.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji