Super Bowl 2025: Kaj lahko pričakujemo?
Finale lige NFL oz. tako imenovani Super Bowl bo letos 9. februarja. Oglasni prostor je bil skoraj razprodan že avgusta, tudi letos pa naj bi cena za 30-sekundni oglas znašala več kot 7 milijonov dolarjev (6,7 milijonov evrov).
Letos bo dogodek predvajala televizijska hiša Fox, težko pričakovani šov med polčasoma pa bo vodil Kendrick Lamar, ki pravi, da je rap še vedno najvplivnejši glasbeni žanr doslej. »Tam bom, da spomnim svet, zakaj je tako. Izbrali so pravega voditelja,« je med drugim povedal.
Nekatere blagovne znamke so medtem že napovedale, kaj pripravljajo. Znamka čipsa Pringles se na Super Bowl vrača že osmič – tokrat z novo agencijo, FCB New York. Po lanskem zvezdniškem oglasu z igralcem Chrisom Prattom so za zdaj predstavili dražilne posnetke na družbenih omrežjih, s katerimi pozivajo: »Glejte v nebo!«
Vračajo se tudi Mountain Dew in Reese’s (obe znamki bosta na dogodku oglaševali drugič), Hellmans (že devetič), Jeep, Disney, Dove, Skechers in drugi.
Prvič pa se bo na Super Bowlu predstavil Bosch, ki je na sejmu CES v Las Vegasu napovedal, da so oglas zasnovali v sodelovanju z agencijo Droga5, pri tem pa jim je pomagala tudi umetna inteligenca.