Super Bowl: Apple Music namesto Pepsija
V javnost je (končno) prišla novica o tem, katera blagovna znamka bo sponzorirala nastop ob polčasu Super Bowla prihodnji februar in tako zamenjala dolgoletnega sponzorja Pepsi.
Kaja Kovič
V sporočilu za javnost NFL zapiše, da si je oddajo ob polčasu finala v ameriškem nogometu Super Bowla februarja letos ogledalo več kot 120 milijonov ljudi. V njej so nastopali Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige in Kendrick Lamar, njihov nastop pa je po poročanju New York Times »težak« približno 50 milijonov dolarjev.
Do dogovora med organizatorjem Super Bowla NFL in znamko Apple Music je prišlo predvsem zato, ker vidijo tako Apple kot tudi drugi ponudniki pretočnih storitev šport kot dodaten vir rasti. Pred kratkim je namreč Apple že sklenil pogodbe za predvajanje tekem v bejzbolu in nogometu, Major League Baseball in Major League Soccer, medtem ko je konkurenčni Amazon podpisal pogodbo z NFL za predvajanje tekem državne lige, ki so na sporedu vsak četrtek.
Šport v živo velja za enega od najbolj gledanih in zato najbolj privlačnih televizijskih programov; tudi za oglaševalce. Sports Business Journal poroča, da je bilo na lestvici 100 najbolj gledanih programov v letu 2001 kar 95 športnih televizijskih prenosov, od tega 75 tekem NFL.
Apple se z lastno blagovno znamko Apple Music dogovarja z NFL tudi za pravice do paketa nedeljskih nogometnih iger. Pri teh dogovorih pa ni edini. Kot omenjeno, je Amazon že prevzel četrtkove tekme, NFL pa se za preostale dneve dogovarja še z Googlom in ESPN.