Svet, v katerem je vsakdo dobrodošel
Podjetje Mars bo z blagovno znamko M&M’S vzpostavilo globalno platformo, ki bo z različnimi aktivnostmi do leta 2025 povezala več kot 10 milijonov ljudi z namenom, da se počutijo del nečesa večjega.
V podjetju Mars pravijo, da blagovna znamka M&M’S že 80 let predstavlja sinonim za zabavo in raznovrstnost. Ker želijo še naprej slediti temu poslanstvu in izboljšati aktivnosti na področju vključenosti, bodo do leta 2025 skozi številne zabavne aktivnosti vključevali vse potrošnike in okrepili občutek pripadnosti več kot 10 milijonov ljudi po vsem svetu. »Številne študije so pokazale, da je posameznikova želja biti sprejet enaka želji biti ljubljen. In to velja za vse. To nas kot podjetje spodbuja, da smo nosilci pozitivnih sprememb, da uporabimo svoj glas in svoja prizadevanja usmerimo v ustvarjanje boljšega sveta za vse. Prav to je namen M&M'S – povezati ljudi po vsem svetu tako, da jim pomagamo videti njihove razlike in jih navdihniti, da premagajo ovire, ki jim preprečujejo, da bi kot družba postali enotni,« je povedala Vanja Vagić, vodja korporativnega komuniciranja v družbi Mars.
Obljublja, da bodo ljubitelji bonbonov M&M'S v kratkem opazili novosti, saj bodo že prepoznanim barvam bonbonov dodali nove barvne odtenke ter nove oblike in velikosti. S temi spremembami želi podjetje Mars z blagovno znamko M&M'S sporočiti, da raznolikost ne pomeni drugačnosti. Novosti bodo deležni tudi že dobro znani liki blagovne znamke M&M'S, ki z novimi spremembami izpostavljajo pomembnost samoizražanja in moč zavezništva.