m
Aktualno

Swatch predstavlja kvadraten svet

Nova tržnokomunikacijska akcija blagovne znamke Swatch predstavlja svet, v katerem prevladujejo kvadratne ure, prav tako pa je kvadratne oblike celoten svet – planet, kolesa, gumbi, žoge ...

Produkcijska hiša Sticker Studios in režiser Dan French javnost popeljeta na domišljijsko potovanje skozi kvadratni svet, ki sta ga ustvarila za novo akcijo blagovne znamke ur Swatch z imenom »Kaj če«, v katerem blagovna znamka namiguje na to, kako bi bilo, če bi bilo v naši resničnosti več kvadratnih oblik. Kratek film vse okrogle predmete spremeni v kvadrate – kvadratna Zemlja, kvadratna kolesa, kvadratni gumbi, kvadratne žoge, kvadratne vinilne plošče, kvadratne kepice sladolega in seveda kvadratne ure. V filmu se prav tako sprašujejo, kako bi bilo, če bi bila prva ura Swatch kvadratna in ne okrogla.

Predstavitev štirih novih kvadratnih ur Swatch Bioceramic, ki imajo zaslon od roba do roba, je po besedah Luka Brooknerja, soustanovitelja studia Sticker Studios, zabavna, presenetljiva in igriva z razlogom, da pritegnejo občinstvo generacije Z. Oglas se poleg na standardnih kanalih predvaja tudi na osrednjem odru Times Squarea v New Yorku in dosega milijone mimoidočih.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji