Swatch predstavlja kvadraten svet
Nova tržnokomunikacijska akcija blagovne znamke Swatch predstavlja svet, v katerem prevladujejo kvadratne ure, prav tako pa je kvadratne oblike celoten svet – planet, kolesa, gumbi, žoge ...
Kaja Kovič
Produkcijska hiša Sticker Studios in režiser Dan French javnost popeljeta na domišljijsko potovanje skozi kvadratni svet, ki sta ga ustvarila za novo akcijo blagovne znamke ur Swatch z imenom »Kaj če«, v katerem blagovna znamka namiguje na to, kako bi bilo, če bi bilo v naši resničnosti več kvadratnih oblik. Kratek film vse okrogle predmete spremeni v kvadrate – kvadratna Zemlja, kvadratna kolesa, kvadratni gumbi, kvadratne žoge, kvadratne vinilne plošče, kvadratne kepice sladolega in seveda kvadratne ure. V filmu se prav tako sprašujejo, kako bi bilo, če bi bila prva ura Swatch kvadratna in ne okrogla.
Predstavitev štirih novih kvadratnih ur Swatch Bioceramic, ki imajo zaslon od roba do roba, je po besedah Luka Brooknerja, soustanovitelja studia Sticker Studios, zabavna, presenetljiva in igriva z razlogom, da pritegnejo občinstvo generacije Z. Oglas se poleg na standardnih kanalih predvaja tudi na osrednjem odru Times Squarea v New Yorku in dosega milijone mimoidočih.