bla
Aktualno

Tatu kot znamenje popolne pripadnosti

Sanje vsake znamke in ambicioznega direktorja marketinga: ljubezen kupcev do znamke je tako močna, da so si jo pripravljeni tetovirati na telo.

Po poročanju oglaševalskega portala Ad Age je podjetje DealA izvedlo raziskavo na družbenih omrežjih, predvsem na Instagramu, kjer so ugotavljali, katero znamko so si ljudje največkrat vtetovirali.

S pomočjo ključnika #(znamkaxy)tattoo so ugotovili, da imajo uporabniki najraje Disney, Nintendo, Harley-Davidson, Lego in Nike. V Sloveniji je to po našem vedenju uspelo le Rock Radiu (sporočite, če morda veste še za katero slovensko znamko - tatu), saj si je njihov logotip tetoviralo nekaj deset posameznikov.

5. Nike (7.333 objav)

Najvišje uvrščena modna znamka na seznamu. Preprost Nikejev znak si ljudje tetovirajo tako samostojno kot v kombinaciji z drugimi »športnimi« elementi. Med bolj popularne tatu modne znamke sodijo še Dior, Chanel in Gucci.

4. Lego (11.764 objav)

Čeprav je Lego namenjen otrokom, je nostalgija po starih dobrih časih pri številnih tako izrazita, da si desetletja kasneje kot odrasli tetovirajo priljubljene Legove elemente.

3. Harley-Davidson (11.804 objav)

Priljubljena »bad boys« znamka je bila pred desetletji, ko tatuji še niso bili splošno sprejeti, verjetno na prvem mestu, danes je na spoštljivem tretjem. Številni si znamko tetovirajo v kombinaciji z drugimi simboli svobode in prerije: lobanja, orel in ameriška zastava.

2. Nintendo (43.648 objav)

Podobno kot pri Legu, tudi za Nintendove junake kot Mario, princesa Peach, Zelda in številne druge velja, nostalgija je večna. Nintendo ima veliko kupcev v starostni skupini 20-30 let, ki so še, no, otročji.

1. Disney (474.458 objav)

Disneyevi junaki so absolutni zmagovalci. Miki Miška, junaki iz Vojne zvezd, Pepelke in še in še. Pri čemer mnogi številni šele prihajajo v leta, ko ne bodo več potrebovali dovoljenja staršev za tatu junaka iz Lepotice in zveri ali Levjega kralja.

Poleg petih najvišje uvrščenih so omembe vredne še naslednje tatu znamke: Vans (7.255 objav), Dior (7.019), Playstation (6.682), Volkswagen (5.991), Armani, Tesla, Jeep, Cadillac, BMW, Nickelodeon, Chanel, Gucci, Addidas, Converse in Louis Vuitton.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji