triglav tek
Aktualno

Tek, ki združuje zdrav način življenja, dobrodelnost in druženje

Okrog 1300 tekačev se je danes, 10. septembra 2022, preizkusilo v teku različnih kategorij, od družinskega teka na 3,4 kilometra in štafetnega reka trojk na 3 x 3,4 kilometra do teka na 10 kilometrov in polmaratona, letos prvič pa tudi v teku na 5 kilometrov. Tudi letos so jih spodbujali vrhunski slovenski športniki, ambasadorji Triglav teka, med katerimi so bili smučarski skakalec Cene Prevc, teniška igralka Ela Nala Milič, biatlonca Anamarija Lampič in Jakov Fak ter deskar na snegu Žan Košir. Obiskovalce sta med drugim zabavala pevec Samuel Lucas s skupino The Groove Station in akrobatska skupina Dunking Devils.

Kot pravi Tjaša Kolenc Filipčič, s katero smo se sestali po opravljenem teku, gre za dogodek za celotno družino, ki združuje skrb za zdravo življenje, dobrodelnost in trajnost.

tjaša

Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav

Triglav tek ste letos organizirali že desetič. S kakšnim namenom ste pred desetletjem začeli z njim?

Pred desetimi leti smo želeli narediti dogodek, ki bi združeval več stvari. V prvi vrsti smo z njim želeli spodbujati zdrav način življenja med Slovenci, našimi strankami in splošno javnostjo. Poleg tega ima dobrodelni namen, saj že deset let predajamo donacijo bolnišničnim ustanovam in v vseh teh letih smo jim podarili že 158 tisoč evrov. Letos bo sredstva v višini 15 tisoč evrov prejelo Ultrazvočno društvo za projekt Slojenčki. Dogodek smo zasnovali kot druženje celotne družine, zaradi česar imamo tudi toliko različnih kategorij in tras, organiziramo varstvo in poskrbimo za animacijo. Pomemben dejavnik je tudi druženje s športniki. Zavarovalnica Triglav podpira veliko športnikov in Triglav tek je edinstvena priložnost, da se tekači družijo in tečejo s svojimi vzorniki, za katere navijajo. Tudi športnikom to veliko pomeni, zato ostajajo z nami vsa ta leta; na primer deskar na snegu Žan Košir je z nami že vseh deset let. Še ena stvar, ki bi jo izpostavila, pa je lokacija. Velikokrat nas sprašujejo, zakaj se ne premikamo po Sloveniji, ampak to je edini tek, ki poteka znotraj protokolarnega parka Brdo pri Kranju, zaradi česar je lokacija tako edinstvena in kot takšna nudi odlično priložnost za uživanje vseh obiskovalcev.

Zavarovalnica Triglav je organizator in pokrovitelj teka, poleg tega pa vsako leto pritegnete tudi številne druge podpornike in sponzorje. Kako se vaš marketinški oddelek znajde v vlogi pridobivanja sponzorjev, saj ste običajno vi tisti, ki upravljate z lastnimi sponzorskimi proračuni? Koliko časa sicer trajajo priprave na dogodek?

To je vsekakor zahtevno delo, je pa res, da so tudi naši partnerji in podporniki tega dogodka z nami že vrsto let. To je za nas potrditev, da resnično pripravljamo dogodek z dobro vsebino in širokim dosegom. Same priprave na tek po celotni Sloveniji se začnejo tri mesece prej in za nas je današnji dan samo še pika na i. V želji po zdravem načinu življenja ljudi, ki morda še nikoli prej niso tekli, starejše in mlajše, že mesece spodbujamo, da se pridružijo dogodku.

Koliko članov vaše marketinške ekipe je vpetih v organizacijo dogodka?

Naša služba je močno vpeta v dogodek, vključeni pa so tudi člani ekip za odnose z javnostmi in upravljanje digitalnih komunikacij. To je delovna skupina desetih oseb, sodelujejo pa tudi zunanji partnerji in sponzorji, s katerimi soorganiziramo ta dogodek.

V zadnjem času veliko govorimo o trajnostnih dogodkih, saj je zavest o odgovornem ravnanju do okolja med ljudmi vse večja. Kako na Triglav teku skrbite za njegov trajnostni vidik?

V zadnjih letih se močno usmerjamo k trajnostnim rešitvam na samem dogodku. Letos smo na primer bone za topli obrok, ki ga prejmejo tekači, natisnili na papir s semeni, ki ga lahko po uporabi posadimo, iz njega pa bodo vzklile rastline. Seveda skrbimo tudi za ločevanje odpadkov in čim manj plastične embalaže. Kot zanimivost naj povem, da letos nimamo banan, s katerimi so se tekači navadno okrepčali po opravljenem teku, in smo jim raje namenili lokalno pridelano sadje, kot so jabolka in hruške. Tudi topli obrok za tekače je lokalnega izvora. Dogodek torej poskušamo izvesti s čim manjšim ogljičnim odtisom.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji