Telekom Slovenije z dvema pritožbama na Oglaševalsko razsodišče
Oglaševalsko razsodišče je junija odločalo o treh pritožbah. Dve je vložil Telekom Slovenije, eno pa fizična oseba, potrošnik.
Telekom Slovenije je na Oglaševalsko razsodišče (OR), ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalsko razsodišče, vložil pritožbo zoper oglaševalsko akcijo storitev re:do na zunanjih oglasnih površinah oglaševalca, konkretno na uporabljeno trditev »Nekateri mobilni ponudniki te pustijo čakati v vrsti.« Pritožbo so na OR pregledali in razsodili, da ni utemeljena.
Z razsodbo o ugovoru, ki ga je zavrnilo kot neutemeljenega, pa je OR zaključilo postopek odločanja o pritožbi Telekoma Slovenije, ki se je nanašala na oglaševanje (advertorial) »Telemachovo omrežje 5G med najboljšimi na svetu« oglaševalca Telemach Slovenija. Šlo je za konkretno trditev, da je Telemach prvi ponudil storitev 5G v komercialno rabo. Presodilo je, da je pritožba utemeljena, tako Telemach kot Telekom Slovenije sta namreč storitev ponudila na isti dan.
OR pa ni prepoznal kršitev Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) v primeru pritožbe potrošnika na oglaševanje »Bolje voda pod pralnim strojem kot v kolenu«, s katerim SKB banka oglašuje ponudbo potrošniških kreditov. Presodilo je, da pritožba ni utemeljena.
Oglaševalsko razsodišče po izrazitem upadu v preteklem letu ponovno beleži rast števila vlog. V prvih šestih mesecih letos je odločalo že o desetih primerih, tolikšno pa je skupno število pritožb, ki so jih prejeli lani v celotnem letu.