mm
Aktualno

Telekom Slovenije z dvema pritožbama na Oglaševalsko razsodišče

Oglaševalsko razsodišče je junija odločalo o treh pritožbah. Dve je vložil Telekom Slovenije, eno pa fizična oseba, potrošnik.

Telekom Slovenije je na Oglaševalsko razsodišče (OR), ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalsko razsodišče, vložil pritožbo zoper oglaševalsko akcijo storitev re:do na zunanjih oglasnih površinah oglaševalca, konkretno na uporabljeno trditev »Nekateri mobilni ponudniki te pustijo čakati v vrsti.« Pritožbo so na OR pregledali in razsodili, da ni utemeljena.

Z razsodbo o ugovoru, ki ga je zavrnilo kot neutemeljenega, pa je OR zaključilo postopek odločanja o pritožbi Telekoma Slovenije, ki se je nanašala na oglaševanje (advertorial) »Telemachovo omrežje 5G med najboljšimi na svetu« oglaševalca Telemach Slovenija. Šlo je za konkretno trditev, da je Telemach prvi ponudil storitev 5G v komercialno rabo. Presodilo je, da je pritožba utemeljena, tako Telemach kot Telekom Slovenije sta namreč storitev ponudila na isti dan.

OR pa ni prepoznal kršitev Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) v primeru pritožbe potrošnika na oglaševanje »Bolje voda pod pralnim strojem kot v kolenu«, s katerim SKB banka oglašuje ponudbo potrošniških kreditov. Presodilo je, da pritožba ni utemeljena.

Oglaševalsko razsodišče po izrazitem upadu v preteklem letu ponovno beleži rast števila vlog. V prvih šestih mesecih letos je odločalo že o desetih primerih, tolikšno pa je skupno število pritožb, ki so jih prejeli lani v celotnem letu.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji