Telekomovi »Prjatučki za vedno«
Telekom Slovenije je v sodelovanju s Pristopom v kampanji #PrjatučkiZaVedno skupaj z uporabniki uporabil novo Instagramovo funkcijo »Add Yours«, s katero so sklenili aktivnosti ob 30-letnici mobilne tehnologjje.
Instagram je v zadnjih mesecih predstavil vrsto novih funkcionalnosti. Med njimi je tudi funkcija »Add Yours«, s pomočjo katere lahko uporabniki v svojih storyjih delijo vsebino na predlagano temo. Preizkusili so jo tudi v Telekomu Slovenije v okviru svoje božično-novoletne kampanje in tako sklenili praznovanje 30. obletnice mobilne tehnologije. Sledilce in druge uporabnike Instagrama so s sloganom »Prjatučki za vedno« povabili k deljenju fotografij prijateljev, s katerimi želijo skupaj ostati tudi v prihodnosti.
»Trudimo se, da stalno sledimo tehnološkim novostim in trendom, pa tudi vedno novim funkcionalnostim, ki jih razvijajo družbena omrežja. Na ta način nadgrajujemo svojo komunikacijo, vključujemo uporabnike in ustvarjamo vedno nove vsebine,« je ob tem povedala Andreja Lenart, direktorica marketinga Telekoma Slovenije.
Obujanje spominov na telefone iz preteklosti
Praznična kampanja se je vsebinsko nanašala na napredek mobilne tehnologije v zadnjih tridesetih letih. Danes si brez mobilne tehnologije seveda ne moremo predstavljati vsakdanjika. Kot poudarjajo v Telekomu, mobilni telefoni niso bili vedno »pametni«, čeprav smo se na tej poti razvoja veselili vsake novosti, ki so nam jih prinesli. Se je pa v treh desetletjih v spominu mobilnih telefonov in pozneje v oblaku nabrala ogromna količina lepih spominov v obliki fotografij. »Uporaba enega od najnovejših orodij sodobne mobilne tehnologije kot sredstva za brskanje po osebnih spominih je bila tudi metaforično navdihujoča oblika za izpeljavo kampanje,« pravijo.
Enostavno orodje za povezovanje z uporabniki
Uporabnike Instagrama so povabili, da v svojih storyjih s pomočjo nove funkcionalnosti delijo fotografije s spomini na prijatelje, ki jih imajo shranjene v mobilnem telefonu. Zabeležili so okrog 120 fotografij in 3 daljše videokolaže spominov. Po oceni strokovnjakov Telekoma Slovenije za družbena omrežja je to približno tretjina vseh objav ob aktivaciji, saj Instagramova funkcija javno prikaže le objave odprtih profilov in profilov, ki jim sledimo. »Vsi imamo v galeriji na svojem mobitelu vsaj kakšno fotografijo svojih prijateljev, ob tem pa je prednost, da funkcija Add Yours objavo deli s sledilci uporabnika in ne le s profilom blagovne znamke,« še pravijo v Telekomu Slovenije.
Digitalno moderiranje in analogno beleženje
Instagram je funkcijo Add Yours predstavil nekaj dni, preden so uporabniki začeli deliti fotografije prijateljev. V Telekomu poudarjajo, da so uporabniki novost morali najprej zaznati, potem pa jo tudi »osvojiti«. A zaradi radovednosti in dovzetnosti za novosti uporabnikov Instagrama to ni bil prevelik izziv. »Smo pa ob uporabi spoznali tudi nekatere pomanjkljivosti, ki smo jih odpravljali sproti. Tako smo, na primer, hitro ugotovili, da orodje ne beleži in arhivira vseh prispevkov ter da nam bodo objave in spomini naših sledilcev z zasebnimi profili nedostopni. Med aktivacijo so se skrbniki naših družbenih omrežij, vajeni digitalnega moderiranja, morali vrniti k analognemu beleženju podatkov, svoje galerije polniti s posnetki zaslonov prispelih objav in vsakih nekaj ur osveževati Instagram,« dodajajo v Telekomu.
Fotografije zaživele v videospotu
Digitalna aktivnost se je zaključila podobno, kot se je začela. Ideja za poimenovanje ključnika se je porodila iz besedila skladbe Prjatučki skupine Mrfy, ki je glasbeno opremila decembrski televizijski oglas Telekoma Slovenije. Prispele fotografije in videoposnetke so združili in iz njih pripravili »remake« videospota za omenjeno skladbo. V videospotu nastopajo tudi slovenski vplivneži v svojih mlajših letih, ljubitelji električnih skirojev in največji oboževalci skupine Mrfy.