Televizija
Aktualno

Televizija podpira demokracijo

Danes praznujemo 28. svetovni dan televizije. 21. november je namreč Organizacija združenih narodov razglasila za dan, ko televizijske hiše po vsem svetu opozarjajo na pomen, ki ga ima ta medij na naša življenja.

Vsako leto egta (Združenje televizijskih in radijskih oglaševalskih hiš) in ACT (Združenje komercialnih televizij v Evropi) ob podpori GTVG (Global TV Group) združita moči in predstavita 30-sekundni video spot, ki ga predvajajo na številnih evropskih televizijskih kanalih. Letošnjega so naslovili »Televizija podpira demokracijo«.

Poleg spota so objavili tudi izjavo, v kateri so poudarili, da je televizija pomemben medij na področju informiranja, komunikacij in zabave. Med letošnjimi ključnimi sporočili so:

  • Televizija ima ključno vlogo pri obveščanju javnosti. Zagotavlja bistvene informacije, ki spodbujajo demokratično udejstvovanje in državljanom zagotavlja znanje, ki ga potrebujejo za sodelovanje v družbi.
  • Je zanesljiv in zaupanja vreden medij. Televizijski kanal, ki se drži visokih uredniških standardov, ostaja eden od najzanesljivejših virov informacij, ki preprečuje dezinformacije in spodbuja preglednost.
  • Televizija ima širok doseg in enostaven dostop. Doseže raznoliko občinstvo na vseh platformah in napravah ter zagotavlja demokratičen dostop do informacij za vse, ne glede na lokacijo ali socialno-ekonomski status.
  • Kot dinamičen avdiovizualni medij televizija ustvarja trenutke, ki povezujejo generacije, spodbujajo dialog in skupne izkušnje med družbenimi skupinami.
  • Vloga televizije pri podpiranju demokracije je podprta z oglaševanjem, ki je ključni vir financiranja. Oglaševanje ne omogoča samo neodvisnosti medijev, ampak tudi podpira ustvarjanje visokokakovostnih, uredniško zanesljivih vsebin, ki ostajajo brez političnega vpliva

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji