Tescova (pred)božična evforija
Britanski trgovec Tesco s praznično oglaševalsko akcijo spodbuja Britance, da »postanejo bolj božični«, in izkorišča spoznanje, da je božič za mnoge veliko več kot le veliki dan.
Žana Žalar
Tesco je v sodelovanju z agencijo BBH London ustvaril božično oglaševalsko akcijo, ki se osredotoča na predbožično obdobje. Ljudi želijo spodbuditi, da »postanejo bolj božični« (#BecomeMoreChristmas) in začutijo praznični duh. V lastni raziskavi so namreč ugotovili, da skoraj tretjina odraslih Britancev (31 %) meni, da je priprava na božič bolj vznemirljiva kot sam veliki dan.
»Pomembno je biti del daljšega pogovora s kupci in to početi vse leto, ne samo za božič,« je povedala Emma Botton, direktorica za odnose s kupci v podjetju Tesco, ki dodaja, da menijo, da blagovne znamke za božič ne bi smele spremeniti svojega pristopa in se prikazovati drugače kot v preostalem delu leta.