»Threads bo oslabil oglaševanje na Instagramu in Facebooku«
Več kot polovica oglaševalcev bo preizkusila oglaševanje na novem družbenem omrežju Threads, po drugi strani pa menijo, da bo nova aplikacija oslabila oglaševanje na drugih Metinih platformah.
Kaja Kovič
Raziskava družbe Capterra je pokazala, da bo 80 odstotkov oglaševalcev, ki uporabljajo X (nekdanji Twitter) ali Instagram v marketinške namene, na ta način preizkusilo tudi novo družbeno omrežje Threads, čeprav prispeva k še večji razdrobljenosti kanalov. To sicer zveni kot dobra novica, a vendarle jih je kar dve tretjini ( 66 odstotkov) ob tem mnenja, da bo Threads oslabil tržni potencial Instagrama in Facebooka, ki sta prav tako v lasti Mete.
V prihodnje si oglaševalci želijo bolj jasnih informacij o donosnosti naložb iz nastajajočih platform, kot sta X in Threads, preden ju bodo popolnoma integrirali v svoje proračune. Po lanskem Muskovem prevzemu Twitterja in njegovem zloglasnem preimenovanju v X, jih bo namreč velika večina premislila o nadaljnjem sodelovanju oziroma vlaganju v oglaševanje. Threads jih privlači, ker je znan kot najhitreje rastoča platofrma, ki je v petih dneh dosegla 100 milijonov uporabnikov, a trenutno kaže na stagnacijo. Po drugi strani pa ima X dolgo zgodovino in močno zaledje, a hitro izgublja uporabnike, poleg tega pa je med marcem in junije, kar 34 odstotkov od 3.100 blagovnih znamk že prekinilo oglaševanje na njem.
Prava mera eksperimentiranja
Kot so pokazale aktualne raziskave, bodo oglaševalci letos povečali naložbe v družbene medije, zato bo zanimivo spremljati, kako se bo do prihodnjega leta spreminjal njihov delež v oglaševalskem kolaču. »Spodbujamo eksperimentiranje z novimi platformami družbenih medijev, vendar se je potrebno izogibati pretiravanju v tem, saj uspeh prinese tudi doslednost,« je dejala Meghan Bazaman, višja marketinška analitika pri Capterri.