z
Aktualno

Tiger Woods po 27-ih letih prekinil sodelovanje z blagovno znamko Nike

Skoraj tri desetletja je svetovno znani golfist Tiger Woods med svojimi najpomembnejšimi športnimi dosežki nosil oblačila, obutev in dodatke Nike.

Na X (nekdanji Twitter) je Woods zapisal: »Pred več kot 27-imi leti sem imel veliko srečo, da sem začel partnerstvo z eno od najbolj ikoničnih blagovnih znamk na svetu. Z Nikejem sem doživel veliko čudovitih trenutkov; lahko bi jih našteval v nedogled. Strast in vizija nekdanjega direktorja in soustanovitelja Phila Knighta sta 'kriva' za to partnerstvo in ob tej priložnosti se njemu in njegovi sodelavcem javno zahvaljujem za vse.«

Iz podjetja pa so sporočili: »Več kot 27 let smo imeli čast sodelovati s Tigerjem Woodsom, enim od največjih športnikov, kar jih je svet kdaj videl. Prav v času našega partnerstva smo bili skupaj s preostalim svetom priča, kako je Tiger Woods na novo definiral golf in šport na splošno. Gledali smo, kako postavlja rekorde, izziva konvencionalno razmišljanje in navdihuje generacije ljudi po vsem svetu. Hvaležni smo, da smo bili del tega. Želimo mu vse najboljše v prihodnosti.«

V 27-ih letih je Woods s partnerstvom z znamko Nike zaslužil okoli 500 milijonov dolarjev, še poroča The Guardian.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji