m
Aktualno

TikTok: Rekordno povečanje oglaševalskih prihodkov v enem letu

TikTok morda ni več najhitreje rastoče družbeno omrežje, so pa v enem letu povečali oglaševalske prihodke za 155 odstotkov, torej štirikrat več kot Apple in sedemkrat več kot Amazon.

Medtem ko je TikTok izgubil naziv najhitreje rastoče platforme družbenih medijev (danes ima 1,94 milijarde uporabnikov), pa ta aplikacija za kratke videoposnetke ostaja najboljše mesto za promocijo in druge marketinške akcije blagovnih znamk.

Podjetja so v preteklih letih vlagala milijarde dolarjev v različne promocije svojih blagovnih znamk na TikToku in naložbe še naprej rastejo.

Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, ima podjetje ByteDance (TikTok) najhitreje rastoče prihodke od digitalnega oglaševanja v preteklem letu, štirikrat več kot Apple in sedemkrat več kot Amazon. Na drugem mestu lestvice je podjetje Mercado Libre z 72,1-odstotno rastjo oglaševalskih prihodkov v letu 2022, sledijo Jumia, Fallabela.com in Walmart ZDA.

V dveh letih do 16 milijard zaslužka

Kitajski tehnološki velikan s sedežem v Pekingu je z oglasi med letoma 2020 in 2022 zaslužil okoli 16 milijard dolarjev. Le v lanskem letu so imeli 9,9 milijarde dolarjev oglaševalskih prihodkov, številka pa se bo za leto 2023 povišala na približno 13,5 milijarde dolarjev, trdijo analitiki. Zahvaljujoč impresivni 155-odstotni letni rasti se je ByteDance uvrstil med podjetja z najhitreje rastočimi prihodki od digitalnih oglasov na svetu in tudi kot edino družbeno omrežje na seznamu tehnoloških in maloprodajnih velikanov.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji