TikTok: Rekordno povečanje oglaševalskih prihodkov v enem letu
TikTok morda ni več najhitreje rastoče družbeno omrežje, so pa v enem letu povečali oglaševalske prihodke za 155 odstotkov, torej štirikrat več kot Apple in sedemkrat več kot Amazon.
Kaja Kovič
Medtem ko je TikTok izgubil naziv najhitreje rastoče platforme družbenih medijev (danes ima 1,94 milijarde uporabnikov), pa ta aplikacija za kratke videoposnetke ostaja najboljše mesto za promocijo in druge marketinške akcije blagovnih znamk.
Podjetja so v preteklih letih vlagala milijarde dolarjev v različne promocije svojih blagovnih znamk na TikToku in naložbe še naprej rastejo.
Po podatkih, ki jih je predstavil OnlyAccounts.io, ima podjetje ByteDance (TikTok) najhitreje rastoče prihodke od digitalnega oglaševanja v preteklem letu, štirikrat več kot Apple in sedemkrat več kot Amazon. Na drugem mestu lestvice je podjetje Mercado Libre z 72,1-odstotno rastjo oglaševalskih prihodkov v letu 2022, sledijo Jumia, Fallabela.com in Walmart ZDA.
V dveh letih do 16 milijard zaslužka
Kitajski tehnološki velikan s sedežem v Pekingu je z oglasi med letoma 2020 in 2022 zaslužil okoli 16 milijard dolarjev. Le v lanskem letu so imeli 9,9 milijarde dolarjev oglaševalskih prihodkov, številka pa se bo za leto 2023 povišala na približno 13,5 milijarde dolarjev, trdijo analitiki. Zahvaljujoč impresivni 155-odstotni letni rasti se je ByteDance uvrstil med podjetja z najhitreje rastočimi prihodki od digitalnih oglasov na svetu in tudi kot edino družbeno omrežje na seznamu tehnoloških in maloprodajnih velikanov.