TikTok snubi blagovne znamke z odrezano glavo vplivneža
Najhitreje rastoče družbeno omrežje v novi oglaševalski akciji apelira na blagovne znamke in agencije, naj za svoj marketinški kanal izberejo TikTok, saj ima »glavo nad konkurenti«.
Kaja Kovič
Najnovejša TikTokova vseevropska akcija prikazuje ustvarjalca vsebin Luka Vernona, čigar glava je odrezana od telesa in postavljena v vsakodnevne prizore njihovih največjih strank, ki jim je TikTok močno povečal promet. Trije kratki filmi, ki jih je zasnovala agencija Gravity Road, utelešajo nadvse humorističen pristop blagovnih znamk, kot sta Ooni Pizza Ovens in Dermalogica Germany, in v svet B2B-marketinga po dolgem času prinašajo malo zabave in smeha.
Kate Mackenzie, vodja marketinga na TikToku, je dejala: »Naše poslanstvo je navdihovati ustvarjalnost in ljudem prinašati veselje. Kateri je boljši način za vse to in obenem predstavitev uspeha platforme, ki je najboljša v svojem razredu, kot obrniti vse skupaj na glavo in izpostaviti govorečo glavo?«
TikTok bo posnetke objavljal na omrežjih LinkedIn, Twitter in TikTok, oglaševalska akcija pa trenutno poteka v sedmih evropskih državah.