tiktok
Aktualno

TikTok snubi blagovne znamke z odrezano glavo vplivneža

Najhitreje rastoče družbeno omrežje v novi oglaševalski akciji apelira na blagovne znamke in agencije, naj za svoj marketinški kanal izberejo TikTok, saj ima »glavo nad konkurenti«.

Najnovejša TikTokova vseevropska akcija prikazuje ustvarjalca vsebin Luka Vernona, čigar glava je odrezana od telesa in postavljena v vsakodnevne prizore njihovih največjih strank, ki jim je TikTok močno povečal promet. Trije kratki filmi, ki jih je zasnovala agencija Gravity Road, utelešajo nadvse humorističen pristop blagovnih znamk, kot sta Ooni Pizza Ovens in Dermalogica Germany, in v svet B2B-marketinga po dolgem času prinašajo malo zabave in smeha.

Kate Mackenzie, vodja marketinga na TikToku, je dejala: »Naše poslanstvo je navdihovati ustvarjalnost in ljudem prinašati veselje. Kateri je boljši način za vse to in obenem predstavitev uspeha platforme, ki je najboljša v svojem razredu, kot obrniti vse skupaj na glavo in izpostaviti govorečo glavo?«

TikTok bo posnetke objavljal na omrežjih LinkedIn, Twitter in TikTok, oglaševalska akcija pa  trenutno poteka v sedmih evropskih državah.

tiktok

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji