TikTok uvaja novo vrsto oglaševanja
Priljubljena aplikacija je predstavila novo funkcijo TikTok Creative Challenge, ki ustvarjalcem omogoča, da postanejo zvezde oglasov, blagovnim znamkam pa, da hitro pridejo do vsebine.
Kaja Kovič
Na TikToku so razširili možnosti načinov za oglaševanje, in sicer s sodelovanjem ustvarjalcev z blagovnimi znamkami, ki se imenuje TikTok Creative Challenge.
»Ustvarjalci so v središču TikToka, so nova generacija pripovedovalcev zgodb, opredeljujejo kulturo s svojo privlačno in vplivno vsebino, gradijo nove skupnosti in navdihujejo občinstvo, sprožajo debate in spodbujajo najnovejše trende,« zapišejo v sporočilu za javnost.
Nove priložnosti za ustvarjalce
TikTok Creative Challenge je nova funkcija v aplikaciji, ki ustvarjalcem omogoča, da pošljejo lastne videoposnetke (oglase) na funkcijo TikTok Creative Challenge in glede na njihovo uspešnostprejmejo nagrade. To daje ustvarjalcem dodatno svobodo pri snemanju in priložnost za sodelovanje z blagovnimi znamkami. Slednje bodo všečne posnetke uporabile za oglaševanje.
Pomoč blagovnim znamkam
Blagovne znamke bodo na enostaven način prišle do pristne, preproste vsebine, ki je všeč širši javnosti. To jim bo pomagalo spodbujati uspešnost oglaševalskih akcij. Oglaševalci bodo po napovedih TikToka prejeli do 30 oglasov v 10 dneh, ki jih bodo ustvarjalci, ki razumejo svoje občinstvo, ustvarili posebej zanj. Z novo funkcijo bodo lahko tudi zmanjšali obseg dela pri oglaševanju in učinkovitosti. »Gre za povezovanje blagovne znamke z vrhunsko vsebino ustvarjalcev in občinstvom,« še zapišejo.
TikTok Creative Challenge je trenutno v zadnji fazi testiranja.