mm
Aktualno

TikTok uvaja novo vrsto oglaševanja

Priljubljena aplikacija je predstavila novo funkcijo TikTok Creative Challenge, ki ustvarjalcem omogoča, da postanejo zvezde oglasov, blagovnim znamkam pa, da hitro pridejo do vsebine.

Na TikToku so razširili možnosti načinov za oglaševanje, in sicer s sodelovanjem ustvarjalcev z blagovnimi znamkami, ki se imenuje TikTok Creative Challenge.

»Ustvarjalci so v središču TikToka, so nova generacija pripovedovalcev zgodb, opredeljujejo kulturo s svojo privlačno in vplivno vsebino, gradijo nove skupnosti in navdihujejo občinstvo, sprožajo debate in spodbujajo najnovejše trende,« zapišejo v sporočilu za javnost.

Nove priložnosti za ustvarjalce

TikTok Creative Challenge je nova funkcija v aplikaciji, ki ustvarjalcem omogoča, da pošljejo lastne videoposnetke (oglase) na funkcijo TikTok Creative Challenge in glede na njihovo uspešnostprejmejo nagrade. To daje ustvarjalcem dodatno svobodo pri snemanju in priložnost za sodelovanje z blagovnimi znamkami. Slednje bodo všečne posnetke uporabile za oglaševanje.

Pomoč blagovnim znamkam

Blagovne znamke bodo na enostaven način prišle do pristne, preproste vsebine, ki je všeč širši javnosti. To jim bo pomagalo spodbujati uspešnost oglaševalskih akcij. Oglaševalci bodo po napovedih TikToka prejeli do 30 oglasov v 10 dneh, ki jih bodo ustvarjalci, ki razumejo svoje občinstvo, ustvarili posebej zanj. Z novo funkcijo  bodo lahko tudi zmanjšali obseg dela pri oglaševanju in učinkovitosti. »Gre za povezovanje blagovne znamke z vrhunsko vsebino ustvarjalcev in občinstvom,« še zapišejo.

TikTok Creative Challenge je trenutno v zadnji fazi testiranja.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji