TikTok in YouTube proti X-u in metavesolju
Dve tretjini (61 odstotkov) marketinških strokovnjakov pričakujeta, da bo poslovanje leta 2024 boljše, naložbe v marketinške aktivnosti blagovnih znamk pa naj bi dosegle rekordne ravni.
Nova raziskava WARC, v katero so vključili več kot 1400 marketinških strokovnjakov z vsega sveta, kaže, da je kljub zaskrbljenosti na področju gospodarstva večina blagovnih znamk optimističnih.
Naložbe v oglaševanje navkljub recesiji
Sicer jih skrbita inflacija in recesija, a menijo, da se bo poslovanje vseeno izboljšalo. Prav tako načrtujejo povečanje proračunov, predvsem za marketinške aktivnosti na digitalnih kanalih, in sicer za 8,2 odstotka. Njihova skupna vrednost bi tako prvič presegla 1 bilijon dolarjev. Zdi se, da vedno več vodilnih kadrov razume, da je ohranjanje ali celo povečanje naložb v oglaševanje blagovnih znamk učinkovito pri obvladovanju gospodarske krize. Prav to se je pokazalo ključnega pomena pri preteklih recesijah, poudarjajo pri WARC-u.
Če se je pred nekaj leti investiralo v tiskano in televizijsko oglaševanje, podjetja za leto 2024 načrtujejo povečanje naložb v družbene medije, spletne videoposnetke in mobilne naprave.
Najuspešnejše platforme
Platformi, ki imata največji potencial za oglaševanje v letu 2024, ostajata TikTok in YouTube, medtem ko je največji padec priljubljenosti pri oglaševalcih doživel X (nekdanji Twitter), za katerega kar tretjina blagovnih znamk trdi, da se ne bodo več pojavljali na njem. Zaupanje izgublja tudi metavesolje; še pred dobrim letom so mu blagovne znamke namenjale veliko sredstev in znanja, danes pa ga imajo le še za eno marketinško krilatico.