z
Aktualno

Tinder: Samski, ali ste v nedeljo kaj več 'svajpali'?

Po podatkih Tinderja je namreč prva nedelja v letu dan, ko se največ ljudi odloči za registracijo na aplikaciji za zmenke, prav tako pa je močno povečan (za petino) tudi obisk same aplikacije.

Na Tinderju so raziskali, da aktivnost v njihovi aplikaciji močno poraste prvo nedeljo po novem letu, zato so jo poimenovali »nedelja zmenkov« (»dating Sunday«) in jo označili za najbolj obremenjen dan v letu za spletne zmenkarije. »Morda gre za eno od novoletnih zaobljub, približevanje valentinovega ali celo pritisk in grenak priokus po prazničnih družinskih srečanjih in obsojajočih pogledih družinskih članov ..., a zdi se, da novo leto prinaša upanje, da bodo našli novo ljubezen,« je izjavila Stephanie Danzi, višja podpredsednica globalnega marketinga pri Tinderju.

Na ta dan se tako močno poveča število registracij na aplikacijo, poslanih je za 18 odstotkov več všečkov in za 22 odstotkov več sporočil. Vročica pa do valentinovega le še narašča. V približno šestih tednih do praznika zaljubljenih se vsako minuto v profile Tinder doda več kot 2.000 fotografij in uredi več kot 500 življenjepisov na minuto.

Pravi čas za obuditev uspešne oglaševalske akcije

Tinder je tako na začetku leta obudil odmevno oglaševalsko akcijo »Začne se s potegom«, v kateri pa so se tokrat osredotočili na pretočnost in raznolikost odnosov med pripadniki generacije Z ter poudarili moč Tinderja, ki ljudem pomaga pri iskanju dolgoročnih razmerij na zanimiv, barvit in spogledljiv način. Tudi pri osvežitveni akciji so sodelovali s kreativno agencijo Mischief @ No Fixed Address in za komunikacijske kanala izbrali zunanje oglaševanje ter linearno in pretočno televizijo (Hulu, Roku in YouTube). Nove oglasne kreativne rešitve in kratke filme bodo najprej na ogled v ZDA, Mehiki, Nemčiji, Braziliji in na Tajskem.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji