Tomato Blood, kečap za vegetarijanske vampirje
Podjetje Kraft Heinz se že pripravlja na noč čarovnic in na police ponovno postavlja kečap Tomato Blood. Gre za kečap s časovno omejenim dizajnom embalaže, za katerega so ustvarili igrivo oglaševalsko akcijo.
Kaja Kovič
Za promocijo Tomato Blood je Heinz angažiral priljubljenega ustvarjalca na TikToku, E.J. Marcusa, ki igra vlogo vegetarijanskega vampirja Tobyja, človeški krvi prijaznega in vplivnega vampirja, ki ima rad Tomato Blood. V oglasu Toby prosi druge vampirje, naj razmislijo o prehodu s človeške krvi na kečap Tomato Blood, prošnjo pa podkrepi z besedami, da so »tudi ljudje ljudje«.
Oglaševalska akcija poteka na YouTubu, Instagramu in TikToku, oglase bo moč opaziti tudi na zabavni strani Fandom in Twitchu, največ aktivnosti pa bodo usmerili prav na TikTok. Igrivi posnetek bo predvajan tudi na premieri AMC-jeve nove ekranizacije filma Intervju z vampirjem.
V oglase je Heinz vključil tudi vse bolj priljubljeno kodo QR, ki potrošnike vodi do izbranih lokacij bistrojev Six Flags, v kateri strežejo »krvav« krompirček z nacho sirom. Večkanalna strategija je eno od številnih prizadevanj blagovne znamke, da bi pritegnila potrošnike generacije Z, zapišejo v sporočilu za javnost.