kečap
Aktualno

Tomato Blood, kečap za vegetarijanske vampirje

Podjetje Kraft Heinz se že pripravlja na noč čarovnic in na police ponovno postavlja kečap Tomato Blood. Gre za kečap s časovno omejenim dizajnom embalaže, za katerega so ustvarili igrivo oglaševalsko akcijo.

Za promocijo Tomato Blood je Heinz angažiral priljubljenega ustvarjalca na TikToku, E.J. Marcusa, ki igra vlogo vegetarijanskega vampirja Tobyja, človeški krvi prijaznega in vplivnega vampirja, ki ima rad Tomato Blood. V oglasu Toby prosi druge vampirje, naj razmislijo o prehodu s človeške krvi na kečap Tomato Blood, prošnjo pa podkrepi z besedami, da so »tudi ljudje ljudje«.

Oglaševalska akcija poteka na YouTubu, Instagramu in TikToku, oglase bo moč opaziti tudi na zabavni strani Fandom in Twitchu, največ aktivnosti pa bodo usmerili prav na TikTok. Igrivi posnetek bo predvajan tudi na premieri AMC-jeve nove ekranizacije filma Intervju z vampirjem.

V oglase je Heinz  vključil tudi vse bolj priljubljeno kodo QR, ki potrošnike vodi do izbranih lokacij bistrojev Six Flags, v kateri strežejo »krvav« krompirček z nacho sirom. Večkanalna strategija je eno od številnih prizadevanj blagovne znamke, da bi pritegnila potrošnike generacije Z, zapišejo v sporočilu za javnost.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji