bla
Aktualno

Trampolinu tri ugledne oblikovalske nagrade Graphis

Kreativni studio Trampolin je prejel zlato in srebrno nagrado ter častno omembo za tri različne projekte treh različnih naročnikov.

Zlato nagrado je Trampolin prejel za oblikovanje embalaže Parson Premium Gina. V Trampolinu nagradi pripisujejo še posebej velik pomen, saj je drugo podeljeno zlato nagrado v isti kategoriji prejela svetovno znana agencija za znamčenje in oblikovanje embalaž Stranger&Stranger iz New Yorka, ki je tudi ekipi Trampolina v velik navdih. »Biti ob boku tako pomembnim in velikim globalnim ustvarjalcem pomeni, da delamo na zelo visokem nivoju in da se lahko brez pomisleka merimo tudi v globalnem merilu. Vsekakor ta nagrada veliko pomeni tudi naročniku, ki s Parson Premium Ginom že nastopa v Nemčiji, Izraelu, na Danskem in na drugih mednarodnih trgih,« so povedali.

bla

Srebrno nagrado so v Trampolinu prejeli za oblikovanje embalaže za Malner cider, ki je eden od uspešnih produktov v sklopu projekta Štartaj Slovenija, častno omembo pa so prejeli za oblikovanje embalaže gina Tomagin.bla

Foto: Mojca Klepec

foto

Foto: Sami Rahim

Vsa tri nagrajena dela bodo izdana v prestižni letni Graphisovi knjigi.

O nagradah Graphis

Inštitut Graphis iz New Yorka izpostavlja odličnost s področij oblikovanja, oglaševanja, fotografije in ilustracije. Z več kot 150 tisoč posameznimi deli v svoji zbirki, ki jo neprestano dopolnjuje, predstavlja. pomemben ustvarjalne odličnosti na svetu iz vseh obdobij od leta 1944, ko sta ga v Švici ustanovila oblikovalec Walter Herdeg in založnik Dr. Walter Amstutz.

Poleg revije Graphis Magazine, knjig, razstav in izobraževanj, Graphis vsako leto podeljuje prestižne nagrade za oblikovalske, oglaševalske, fotografske in ilustracijske presežke svetovnega kova.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji