mm
Aktualno

Trgovci napovedujejo večje praznične popuste kot običajno

Kar 54 odstotkov trgovcev na drobno, sodelujočih v raziskavi na britanskem in ameriškem trgu, namerava praznični sezoni ponuditi precej visoke popuste.

Znižanja naj bi v povprečju znašala 23 odstotkov. Pri tem upajo, da bo to pozitivno vplivalo in spodbudilo prodajo. 83 odstotkov jih pričakuje, da se jim bo med božično-novoletnimi prazniki prodaja povečala, od tega pa jih je tretjina prepričana, da se bo jim bo prodaja zelo močno povečala (31 odstotkov) in to kljub slabši gospodarski sliki. V raziskavi so trgovci prav tako izrazili, da čutijo pritisk velikanov spletne trgovine. Več kot polovica (55 odstotkov) jih skrbi, da spletna mesta, kot sta Amazon in Etsy, škodijo njihovi prodaji.

V raziskavo so vključili tudi odnos potrošnikov v Veliki Britaniji in ZDA do prazničnih nakupov. Samo 16 odstotkov britanskih in 32 odstotkov ameriških potrošnikov trdi, da bodo to praznično sezono potrošili več kot v prejšnji. Skoraj polovica sodelujočih pa je potrdila, da praznične akcije in dobre ponudbe pozitivno vplivajo na njihove nakupne odločitve.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji