z
Aktualno

Tri četrtine blagovnih znamk sledi trendom na družbenih omrežjih

Blagovne znamke eno od petih objav na družbenih omrežjih namenjejo vsebini, ki temelji na trenutnih trendih, in kar 77 odstotkov znamk za prihodnje leto načrtuje krepitev te taktike.

Agencija za ustvarjalce vsebin Billion Dollar Boy vsako leto v sodelovanju s TikTokom pripravi Belo knjigo (White Book), ki temelji na raziskavi trenutnega stanja na družbenih omrežjih. Tokrat je sodelovalo 500 ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, 500 marketinških direktorjev in 4.000 potrošnikov oziroma uporabnikov družbenih omrežij.

S sledenjem trendom do presežkov

Kot poroča Marketing Week, ugotovitve kažejo, da 90 odstotkov ustvarjalcev poroča, da vsebina, ki temelji na trendih, presega objave, ki ne temeljijo na trendih; več kot tretjina pa ustvarjalcev pravi, da vsebina, ki temelji na trendih, prinaša tudi več konverzij. S tem pa se strinja tudi 18 odstotkov uporabnikov, ki pravijo, da jih ta taktika bolj verjetno prepriča v nakup.

Poleg dosega vsebina, ki temelji na trendih, tudi povečuje število sledilcev (za 44 odstotkov) in povečuje angažiranost (43 odstotkov), zapišejo v Beli knjigi. Kar 89 odstotkov sodelujočih vplivnežev je poročalo, da jih je v zadnjem letu mnogo naročnikov prosilo, naj ustvarijo več vsebine, ki temelji na trendih; na primer #GirlMath. Plesni trendi, priljubljeni med pandemijo, naj bi bili zdaj manj priljubljeni.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji