Tri četrtine blagovnih znamk sledi trendom na družbenih omrežjih
Blagovne znamke eno od petih objav na družbenih omrežjih namenjejo vsebini, ki temelji na trenutnih trendih, in kar 77 odstotkov znamk za prihodnje leto načrtuje krepitev te taktike.
Kaja Kovič
Agencija za ustvarjalce vsebin Billion Dollar Boy vsako leto v sodelovanju s TikTokom pripravi Belo knjigo (White Book), ki temelji na raziskavi trenutnega stanja na družbenih omrežjih. Tokrat je sodelovalo 500 ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, 500 marketinških direktorjev in 4.000 potrošnikov oziroma uporabnikov družbenih omrežij.
S sledenjem trendom do presežkov
Kot poroča Marketing Week, ugotovitve kažejo, da 90 odstotkov ustvarjalcev poroča, da vsebina, ki temelji na trendih, presega objave, ki ne temeljijo na trendih; več kot tretjina pa ustvarjalcev pravi, da vsebina, ki temelji na trendih, prinaša tudi več konverzij. S tem pa se strinja tudi 18 odstotkov uporabnikov, ki pravijo, da jih ta taktika bolj verjetno prepriča v nakup.
Poleg dosega vsebina, ki temelji na trendih, tudi povečuje število sledilcev (za 44 odstotkov) in povečuje angažiranost (43 odstotkov), zapišejo v Beli knjigi. Kar 89 odstotkov sodelujočih vplivnežev je poročalo, da jih je v zadnjem letu mnogo naročnikov prosilo, naj ustvarijo več vsebine, ki temelji na trendih; na primer #GirlMath. Plesni trendi, priljubljeni med pandemijo, naj bi bili zdaj manj priljubljeni.