z
Aktualno

Tri četrtine blagovnih znamk sledi trendom na družbenih omrežjih

Blagovne znamke eno od petih objav na družbenih omrežjih namenjejo vsebini, ki temelji na trenutnih trendih, in kar 77 odstotkov znamk za prihodnje leto načrtuje krepitev te taktike.

Agencija za ustvarjalce vsebin Billion Dollar Boy vsako leto v sodelovanju s TikTokom pripravi Belo knjigo (White Book), ki temelji na raziskavi trenutnega stanja na družbenih omrežjih. Tokrat je sodelovalo 500 ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, 500 marketinških direktorjev in 4.000 potrošnikov oziroma uporabnikov družbenih omrežij.

S sledenjem trendom do presežkov

Kot poroča Marketing Week, ugotovitve kažejo, da 90 odstotkov ustvarjalcev poroča, da vsebina, ki temelji na trendih, presega objave, ki ne temeljijo na trendih; več kot tretjina pa ustvarjalcev pravi, da vsebina, ki temelji na trendih, prinaša tudi več konverzij. S tem pa se strinja tudi 18 odstotkov uporabnikov, ki pravijo, da jih ta taktika bolj verjetno prepriča v nakup.

Poleg dosega vsebina, ki temelji na trendih, tudi povečuje število sledilcev (za 44 odstotkov) in povečuje angažiranost (43 odstotkov), zapišejo v Beli knjigi. Kar 89 odstotkov sodelujočih vplivnežev je poročalo, da jih je v zadnjem letu mnogo naročnikov prosilo, naj ustvarijo več vsebine, ki temelji na trendih; na primer #GirlMath. Plesni trendi, priljubljeni med pandemijo, naj bi bili zdaj manj priljubljeni.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji