nn
Aktualno

Trije slovenski prejemniki mednarodne nagrade zlato pero

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC) je v Torontu razglasilo letošnje prejemnike nagrade zlato pero, ki je v svetu prepoznana kot najbolj prestižna na področju komuniciranja.

Mednarodna nagrada zlato pero že več kot štirideset let potrjuje komunikacijsko odličnost projektov. Letos bodo nagrade podeljene 6. junija na svetovni konferenci IABC v Torontu. Med 395 prijavljenimi projekti iz 16-ih držav so nagrajeni tudi slovenski; Zavarovalnica Triglav bo prejela dve, agencija Propiar in Onkološki inštitut Ljubljana pa po eno nagrado.

Zavarovalnica Triglav je torej dobila dve nagradi za komunikacijsko odličnost. Ana Cergolj Kebler, vodja programov varne mobilnosti, bo sprejela nagrado za komunikacijo varnosti (safety communication) in nagrado za družbeno odgovornost podjetja (corporate social responsibility) – obe za projekt »Osvežitveni tečaj vožnje za starejše z inštruktorjem«.
Agencija Propiar bo prejela posebno nagrado za zasluge (award of merit) za projekt »Stopi v trajnostno prihodnost«, ki so ga ustvarili za naročnika adidas.
Vesna Škrbec, predstavnica Državnega presejalnega programa za raka dojk DORA z Onkološkega inštituta Ljubljana pa bo prejela zlato pero za odlično komunikacijo v pandemiji v kategoriji upravljanje, odzivnost in komunikacija v času pandemije (Covid-19 response & recovery management and communication).

Seznam letošnjih nagrajencev je dostopen na http://gq.iabc.com.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji