z
Aktualno

TSmedia krepi mrežo digitalnih oglasnih zaslonov

TSmedia je v Kranju postavila prenovljeni digitalni zaslon, s katerim oglaševalcem obljubljajo »dostop do še bolj inovativnih in učinkovitejših oblik oglaševanja, ki zlahka dosežejo široko občinstvo«.

Zaradi stroškovne učinkovitosti in zmožnosti prilagajanja ciljnim skupinam postaja digitalno oglaševanje zunaj doma (DOOH) vse bolj priljubljeno in se tudi vse hitreje razvija. »Zasluge za to imajo tudi naložbe v napredno zaslonsko opremo, urbanizacija, razvoj infrastrukture ter uporaba novih tehnoloških rešitev. DOOH je okolju prijazen komunikacijski kanal, kar mu daje še dodatno prednost v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja,« trdijo pri TSmedii.

Vrednost DOOH do leta 2030 kar 30 milijonov evrov

Industrija DOOH je po podatkih Statiste in IAB Europe trenutno ocenjena na okoli 16,89 milijarde evrov. V postkovidnem obdobju naj bi poskočila za 48 odstotkov in do leta 2030 dosegla vrednost okoli 30 milijard evrov. Naraščajoče zanimanje za to obliko oglaševanja beležimo tudi v Sloveniji, zato TSmedia sledi temu trendu in širi mrežo zunanjih digitalnih zaslonov. Trenutno jih ponuja 32 v 13-ih slovenskih mestih.

Kot navajajo v TSmedii, raziskave trga (Vistar Media, Billboard Insider, VEOH) kažejo, da je mnenje marketingarjev o digitalnem zunanjem oglaševanju zelo pozitivno: 24 odstotkov jih meni, da predstavlja dobro vrednost; 72 odstotkov se jih strinja, da je to odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke; 67 odstotkov strokovnjakov za marketing pa se strinja, da DOOH učinkovito cilja prave ljudi ob pravem času, kar povečuje prodajo in uspešnost.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji