Tudi Answear po novem pod okriljem Publicis Medie
Modna spletna platforma Answear, ki je v Sloveniji prisotna dobri dve leti, je skrb za celotno medijsko strategijo zaupala medijski agenciji Publicis Media.
Answear, modna spletna trgovina z oblačili, ki že več kot 10 let uspešno deluje v Srednji in Vzhodni Evropi, je z začetkom poletja celotno medijsko strategijo in medijsko taktiko kampanj prepustil medijski agenciji Publicis Media. Sprememba pa ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za druge trge Srednje in Vzhodne Evrope. Sodelovanje zajema tako spletno kot tudi klasično oglaševanje.
Kot so sporočili iz Publicis Medie, z novim naročnikom še povečujejo delež in vpliv na medijskem trgu. Od začetka leta so namreč prevzeli skrb tudi za medijski zakup za Miele, Ghetaldus Optika, Mimovrste.si, Marles in druge. Njihovi največji naročniki so sicer Mondelez, Sandoz, Samsung, Lactalis, Visa, Intersnack, Karcher in Združenje bank Slovenije.